Travelocity
Orbitz.com
Expedia.comUS$ 111
Booking.comUS$ 111
Beoordeeld op 8 mei 2021

Voor het eerst sinds maanden weer een weekend weg, een goede vriend bezoeken en weer eens een terras te pakken. Het Mastbos konden wij al en hadden vaker het hotel gezien en besloten om vanwege de chique uitstraling twee nachten te boeken. Hotel vooruit betaald en dit ook duidelijk kenbaar gemaakt, en laten zien, bij de receptie. Vreemd genoeg had het hotel toch later die avond een bedrag voor de overnachtingen van mijn creditcard afgeschreven. Zonder mijn weten en toestemming. Het hotel had alleen mijn creditcard gegevens nodig als eventuele borg voor eten en drinken. Ik ben er bij toeval achter gekomen dat het hotel deze onrechtmatige afschrijving heeft uitgevoerd. Toen ik dit meldde wist de receptie er niets van en moest het uitgezocht worden. Dit was binnen een paar uur uitgezocht en het geld zou teruggestort worden. Op geen enkele manier wekte het hotel de indruk dat men deze fout berouwde. Bedrag stond uiteindelijk, drie dagen na ons verblijf, terug op de rekening. Toen ik de manager uitleg gaf over wat deze onrechtmatige daad met ons gevoel over dit weekend deed en ik hem vroeg om na te denken over een vorm van compensatie, werd hij boos en liep direct weg. Heel jammer!

rest van het personeel in de horeca vriendelijk en correct. Eten op terras was prima. Kamer (business suite) gedateerd maar schoon en ruim genoeg. Minpunt is dat de kamer naast een dak lag waar een paar koelinstallaties van waarschijnlijk de keuken stonden. Deze maakte nogal herrie waardoor met een open raam slapen niet mogelijk was.

Datum van verblijf: mei 2021
Mastbosch Team, Gastenservice/Front Office van Hotel Mastbosch Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2021

Geachte heer, hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het vervelend dat er een 'menselijke' fout is gemaakt. Er is van een verkeerde credit card afschreven. Dit hebben wij direct toegegeven en gecorrigeerd. Helaas duurt het bij sommige credit card maatschappijen enkele dagen dat dit weer teruggestort is. Wij zijn van mening hiervoor geen compensatie verschuldigd te zijn. Wij hebben onze excuses meerdere malen gedaan en u heeft op verschillende websites telkens dezelfde review geplaatst. Nogmaals onze oprechte excuses. Met vriendelijke groet, Team Mastbosch Breda

Beoordeeld op 12 maart 2021

We hebben 3 overnachtingen gedaan en omdat we vanwege de corona-maatregelen op de kamer moesten eten hadden we een suite gekozen. De kamer is perfect met zeer goede bedden. Alles was schoon. Zowel ontbijt als diner waren prima verzorgd. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Al met al een prima uitje!

Kamertip: De junior-suite is perfect (tenzij je een ligbad wilt). Prima, ruime kamer als je op de kamer wilt ontbijten/dineren.
Datum van verblijf: februari 2021
Mastbosch Team, Gastenservice/Front Office van Hotel Mastbosch Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2021

Geachte Bert,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest.
Wij ontvangen u in de toekomst graag terug in ons hotel.

Beoordeeld op 18 februari 2021

Ondanks de COVID maatregelen genoten van wederom een heerlijke overnachting in het mastbosch. Vriendelijke personeel en goede service.
Voor ons is het een groot pluspunt dat onze hond welkom is en de omgeving is heerlijk.

Datum van verblijf: februari 2021
Mastbosch Team, Gastenservice/Front Office van Hotel Mastbosch Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2021

Geachte Lorraine,
Hartelijk dank voor uw positieve review, wat fijn om te horen dat alles weer naar wens is geweest.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen in ons hotel.

Beoordeeld op 1 november 2020

Heerlijk genoten van de mooie omgeving en prachtig authentiek hotel.
Ondanks de corona maatregelen heerlijk kunnen genieten van een voortreffelijk diner. Welke wij aten op de prachtige kamer in verband met onze hond.

Personeel erg vriendelijk, we gaan zeker nog een overnachting boeken.

Datum van verblijf: oktober 2020

Beste Lorraine, hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hoel. Fijn om te horen dat u genoten heeft in ons hotel. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 29 september 2020 via mobiele applicatie

Het is een mooi oud hotel en we hebben heerlijk in het bos gewandeld. De kamer was ruim en netjes.
De ramen zijn heel groot en kunnen alleen open op een haak. In de herfst is dat al snel te koud 's nachts dus laat je het raam dicht maar dan is er geen enkele ventilatie.
Helaas wordt er bij dit hotel nog niet echt aan het milieu gedacht. Plastic wegwerp bekertjes in de badkamer en wegwerp eierdopjes in het restaurant b.v. Hoe moeilijk is het om gewoon een glas neer te zetten.
We hadden speciaal een kamer met een bubbelbad genomen maar dat werkte helemaal niet. Hebben dit op de 1ste dag aangegeven en ze zouden er naar kijken maar toen we een week later uitcheckten werkte het nog steeds niet.
Op de kamer geen fatsoenlijk koffiezetapparaat maar een waterkoker en oploskoffie. Dat is al erg genoeg maar die koffie werd op 2 dagen niet bijgevuld door de schoonmaakster. Kamer was ook maar half schoongemaakt de kopjes waren niet eens afgewassen. Bij receptie om koffie gevraagd en die kregen we dan ook wel maar dan kreeg je bv weer geen koffiemelk.
Er is ook geen koelkastje in de kamer.
Ivm Corona mochten we bij het ontbijt niet zelf eten pakken je moest het aanwijzen. Ik snap die regels wel maar vond het niet erg handig. Bij alle hotels waar we deze vakantie verbleven was gewoon een buffet; handen ontsmetten en 1 looprichting aangeven werkt ook prima.
De kwaliteit van het eten was goed maar de keuze echt héél erg beperkt. Weinig opties als je koolhydraat arm wil eten bv.

Datum van verblijf: september 2020