Agoda.com
Travelocity
Orbitz.com
Trip.comUS$ 126
Beoordeeld op 12 maart 2021

We hebben 3 overnachtingen gedaan en omdat we vanwege de corona-maatregelen op de kamer moesten eten hadden we een suite gekozen. De kamer is perfect met zeer goede bedden. Alles was schoon. Zowel ontbijt als diner waren prima verzorgd. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Al met al een prima uitje!

Kamertip: De junior-suite is perfect (tenzij je een ligbad wilt). Prima, ruime kamer als je op de kamer wilt ontbijten/dineren.
Datum van verblijf: februari 2021
Mastbosch Team, Gastenservice/Front Office van Hotel Mastbosch Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2021

Geachte Bert,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest.
Wij ontvangen u in de toekomst graag terug in ons hotel.

Beoordeeld op 18 februari 2021

Ondanks de COVID maatregelen genoten van wederom een heerlijke overnachting in het mastbosch. Vriendelijke personeel en goede service.
Voor ons is het een groot pluspunt dat onze hond welkom is en de omgeving is heerlijk.

Datum van verblijf: februari 2021
Mastbosch Team, Gastenservice/Front Office van Hotel Mastbosch Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2021

Geachte Lorraine,
Hartelijk dank voor uw positieve review, wat fijn om te horen dat alles weer naar wens is geweest.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen in ons hotel.

Beoordeeld op 1 november 2020

Heerlijk genoten van de mooie omgeving en prachtig authentiek hotel.
Ondanks de corona maatregelen heerlijk kunnen genieten van een voortreffelijk diner. Welke wij aten op de prachtige kamer in verband met onze hond.

Personeel erg vriendelijk, we gaan zeker nog een overnachting boeken.

Datum van verblijf: oktober 2020
Mastbosch Team, Gastenservice/Front Office van Hotel Mastbosch Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2021

Beste Lorraine, hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hoel. Fijn om te horen dat u genoten heeft in ons hotel. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 29 september 2020 via mobiele applicatie

Het is een mooi oud hotel en we hebben heerlijk in het bos gewandeld. De kamer was ruim en netjes.
De ramen zijn heel groot en kunnen alleen open op een haak. In de herfst is dat al snel te koud 's nachts dus laat je het raam dicht maar dan is er geen enkele ventilatie.
Helaas wordt er bij dit hotel nog niet echt aan het milieu gedacht. Plastic wegwerp bekertjes in de badkamer en wegwerp eierdopjes in het restaurant b.v. Hoe moeilijk is het om gewoon een glas neer te zetten.
We hadden speciaal een kamer met een bubbelbad genomen maar dat werkte helemaal niet. Hebben dit op de 1ste dag aangegeven en ze zouden er naar kijken maar toen we een week later uitcheckten werkte het nog steeds niet.
Op de kamer geen fatsoenlijk koffiezetapparaat maar een waterkoker en oploskoffie. Dat is al erg genoeg maar die koffie werd op 2 dagen niet bijgevuld door de schoonmaakster. Kamer was ook maar half schoongemaakt de kopjes waren niet eens afgewassen. Bij receptie om koffie gevraagd en die kregen we dan ook wel maar dan kreeg je bv weer geen koffiemelk.
Er is ook geen koelkastje in de kamer.
Ivm Corona mochten we bij het ontbijt niet zelf eten pakken je moest het aanwijzen. Ik snap die regels wel maar vond het niet erg handig. Bij alle hotels waar we deze vakantie verbleven was gewoon een buffet; handen ontsmetten en 1 looprichting aangeven werkt ook prima.
De kwaliteit van het eten was goed maar de keuze echt héél erg beperkt. Weinig opties als je koolhydraat arm wil eten bv.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 23 september 2020

Via voordeeluitjes een arrangement van 2 nachten geboekt incl.welkomstdrank, ontbijt en diner. Doordat mijn man zich de ochtend van vertrek niet helemaal fit voelde (keelpijn en hoesten) hebben wij, gezien de Corona voorschriften, helaas moeten annuleren. Het hotel presenteerde ons de volledige rekening terwijl wij niets van het hotel betrokken hebben. Wij begrijpen dat er kosten aan de annulering verbonden zijn maar om ons voor het volledige bedrag te belasten vinden wij erg klantonvriendelijk.

Datum van verblijf: september 2020
Matthieu Werther, General Manager van Hotel Mastbosch Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2020

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Jammer dat u onze werkwijze zo ervaart. De annuleringsvoorwaarden die geboden worden via Voordeeluitjes worden ZEER duidelijk gecommuniceerd. Tot 48 uur voor aanvang van reservering kunt u niet meer kosteloos kunt annuleren. U kiest specifiek voor een "goedkoper" tarief dan onze reguliere tarieven waar deze voorwaarden op van toepassing zijn. Dus kiest u zelf hier ook voor een stukje risico. Wij proberen zo flexibel mogelijk te zijn en wij kijken graag naar wat er mogelijk is. Maar annuleren op de dag van aankomst zal voor ons ongeacht of u hier gebruik van maakt tot kosten leiden die helaas vergoed moeten worden.

Wij raden u aan om in het vervolg direct in contact met een hotel gaan voor een voordeliger tarief en met betere voorwaarden. Tevens raden wij u aan om een beroep te doen op uw reisverzekering in het geval van een Corona besmetting.

Hopend op uw begrip.

Directie