Beoordeeld op 15 augustus 2020

We mochten er logeren van Dinsdag 11 Augustus tot en met Vrijdag 14 Augustus . Fijne kamer ( zachte matrassen ) , er werd goed schoongemaakt , de bediening was top . Het eten was heerlijk . Het ontbijt was goed geregeld , er stond een jonge dame voor de toonder , en jij mocht op gepaste afstand zeggen wat je wilde hebben . Jammer dat er geen krentenbrood , karnemelk of beschuit was . Maar dat komt thuis weer helemaal goed . Allemaal zeer behulpzaam en vriendelijk . Zeer zeker voor herhaling vatbaar .

Datum van verblijf: augustus 2020
Mastbosch Team, Guest Services / Front Office van Hotel Mastbosch Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2020

Beste Ingrid V,
Hartelijk dank voor uw ontzettend positieve review over uw verblijf bij ons! Wij zijn altijd zeer verheugd om te merken dat de ervaring bij Hotel Mastbosch Breda als zo goed is ervaren. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 3 augustus 2020

bijzonder vriendelijke ontvangst. superkamer van alle gemakken voorzien. heerlijk gedineerd. zeer vriendelijk en gastvrij bedienend personeel. uitgebreid ontbijtbuffet. mooie omgeving om te wandelen in het mastbos.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 16 februari 2020

zeer hautaine dame die met neusje omhoog vertelde dat er gewerkt moest worden. Wij vroegen alleen ,nadat we al 15 minuten binnen waren , of we iets mochten bestellen.
Dat vond zij vreemd en toen zijn wij maar weg gegaan.

Datum van verblijf: februari 2020
Matthieu_Breda, Manager van Hotel Mastbosch Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Goedemorgen Pmafranken,

Excuses dat u uw bezoek aan Hotel Mastbosch Breda niet naar behoren is verlopen. Wij begrijpen uw reactie. De situatie die u hier schetst is inderdaad niet de gewenste gang van zaken. Om onze kwaliteit van service in de toekomst te kunnen verbeteren willen wij u graag een aantal vragen stellen. Graag vragen wij u contact op te nemen via sales@mastbosch.nl. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Matthieu

Beoordeeld op 12 januari 2020

EIndelijk weer eens een ontvangst zoals het hoort; gastvrij en vriendelijk! Kamers zijn ruim met zeer grote badkamer, goede bedden en schoon.
Wij hebben genoten, van het nostalgische interieur. Prachtig, wij kunnen het iedereen aanraden.

Kamertip: Wij moesten douchen in bad, voor mensen slecht ter been niet handig.
Datum van verblijf: januari 2020
HotelMastboschBreda, Hotel Mastbosch Team van Hotel Mastbosch Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2020

Hi Capirexie,
Heel erg bedankt voor je waardering. Fijn dat je de badkamer en het bed leuk vond. Wij kijken er naar uit om je op nieuw te mogen verwelkomen in Hotel Mastbosch Breda.

Beoordeeld op 29 december 2019

We hebben op tweede kerstdag genoten van een perfect viergangendiner. Prachtig gedekte tafel, geweldig mooie kerstdecoraties in het restaurant, super bedienend personeel...life music.,,..kortom wij hebben een geweldige avond beleefd. Onze van tevoren aangevraagde voorkeurskamers ( naast elkaar! ) heeft de receptie gehonoreerd.
Op onze kamers lag er een onverwachte kerst-surprise ( zakje bonbons met mooie strik, kaart met foto van het Mastbosch met persoonlijke kerstwens en op de kussens twee kerstman-mutsen!) kortom.....wij danken de crew van hotel Mastbosch voor hun hospitality....

Kamertip: Mooi verbouwde kamers, prima bedden, mooie gordijnen, mooi verbouwde badkamer maar....met oorspronkelijke autethieke uitstraling.
Datum van verblijf: december 2019