Golden Tulip Mastbosch Hotel Breda
  • Gratis parkeren
Novotel Breda(Breda)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
  • Restaurant
Boutique Hotel Het Scheepshuys(Breda)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Priceline
Priceline
17 december 2017 beoordeeld

niet ver van centrum Breda en toch heel rustige locatie aan rand van bos. Mooie wandelingen zijn blijkbaar te doen. Typisch "first classe old british hotel" Na een lange reis heb ik vooral de stilte gewardeerd. Ontbijt was perfect.

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Golden Tulip Hotels
4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Stond al langer op de to-do lijst om eens te bezoeken. Hotel het Mastbos bij het Mastbos. Op korte termijn een willekeurige kamer geboekt en tot onze grote verrassing was het met bubblebad. Daar uitgebreid van genoten. Het twee persoons bed was prima. De kamer gezellig ingericht en stil. Het hotel is uit 1897 en deze sfeer straalt het uit. Lekker oud. De badkamer leek wel splinternieuw. De auto parkeren is geen probleem. In het hotel is een lift aanwezig, evenals nog de oorspronkelijke trappen in het trappenhuis. Het personeel, als belangrijkste toch, zeer vriendelijk en behulpzaam. Hier komen we zeker terug.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, goeie kamer (upgrade gekregen van onze kamer incl bubbelbad), ontbijt was gewoon maar wel alles erop en eraan. Alleen de muziek kon wel iets beter gekozen worden, was voor s morgens slaapverwekkend.
Fotos zien er wel leuker uit dan in T echt
Tegenover een bos waar je fijn kan wandelen. We lagen aan de straatkant maar geen last gehad van doorkomende verkeer

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
26 augustus 2017 beoordeeld

Zeer mooi gezellig hotel gelegen tegenover het mooie bos. Leuk om te wandelen. Mooie kamer, zeer ruim voor 1 persoon, met mooie badkamer, tv rustig gelegen.
Heerlijk ontbijt in buffet vorm. Heerlijk groot buitenterras, kortom een heerlijk hotel van alle gemakken voorzien.

Kamertip: mijn kamer zat aan de boskant dus was rustig, ik keek op het prachtige bos uit.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven 2 nachten in dit prachtig gelegen hotel en waren zeer tevreden.
Kamer ruim met een heerlijk bed, badkamer meer dan Okay. Inrichting hotel klassiek en hier en daar wat oubollig maar daar houden wij eigenlijk wel van. Gewoon een goed hotel met prima service en ontzettend aardige medewerkers.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner