26 augustus 2017 beoordeeld

Zeer mooi gezellig hotel gelegen tegenover het mooie bos. Leuk om te wandelen. Mooie kamer, zeer ruim voor 1 persoon, met mooie badkamer, tv rustig gelegen.
Heerlijk ontbijt in buffet vorm. Heerlijk groot buitenterras, kortom een heerlijk hotel van alle gemakken voorzien.

Kamertip: mijn kamer zat aan de boskant dus was rustig, ik keek op het prachtige bos uit.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven 2 nachten in dit prachtig gelegen hotel en waren zeer tevreden.
Kamer ruim met een heerlijk bed, badkamer meer dan Okay. Inrichting hotel klassiek en hier en daar wat oubollig maar daar houden wij eigenlijk wel van. Gewoon een goed hotel met prima service en ontzettend aardige medewerkers.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat gedateerd hotel, maar daardoor wel sfeervol. Wij hadden een de luxe kamer geboekt. Helaas kregen we niet de kamer met bubbelbad van de foto maar een kamer met een ruime douche met plakgordijn. Gezien de overige hulpmiddelen geschikt voor mensen met een rolstoel. Geen kluisje, geen koffie/thee faciliteit en een heel beperkt assortiment badkameraccessoires. Voor een luxe kamer in een 4-sterren hotel nogal karig allemaal. Kamer was wel schoon en de dame aan de receptie was heel vriendelijk. Ontbijt was ok.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
4 juni 2017 beoordeeld

Hotel met een rijke traditie. Sfeervolle ambiance en een prima restaurant. De kamers hebben gratis wifi. Ook beschikt het hotel over vergaderfaciliteiten. Het ligt aan de rand van het Mastbosch. Prima voor boswandelingen en fietstochten. Gratis parkeren. Uiterst vriendelijk personeel.

• Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
24 mei 2017 beoordeeld

Het is een statig en groot hotel aan de rand van het Mastbosch dus ideaal voor wandelingen en op de fiets de stad in. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en men is steeds meer kamers aan het moderniseren. Onze kamer (junior suite) was erg ruim en mooi. Super bed en mooie ensuite.

Kamertip: junior suite
Verbleef: mei 2017, reisde met een partner