Anne-Sophie v
Nederland

Fijn hotel, goed ontbijt

Beoordeling van Novotel Breda
4,0 van 5 bollen5 jul 2022 beoordeeld
Goed hotel! Vooral de receptie (Lotte en ook haar collegae) en de bar(Colette) zeer kundig. Geef Colette de leiding over de bar (ipv Chris) dan komt het helemaal goed, zeker op communicatief niveau…
Ook de kamer is prima, evenals de bedden. Ontbijt prima!

Datum van verblijf: juni 2022
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Tripadvisor
  • eDreams
4.4 km van Novotel Breda
Meer hotels in Breda bekijken
Beoordeeld op 2 juni 2022

Pros :
• Comfortabele en ruime kamer
• Goed ontbijtbuffet
Cons :
• Weinig op aan te merken

Modern gebouw, 2 verdiepingen, even buiten centrum van Breda. Parkeren aan 5€/dag). Correct onthaal, checkin/checkout snel en professioneel.

Onze kamer 118 op gelijkvloers was voldoende ruim (24m²), mooi ingericht en comfortabel, laminaatparket. Goed en lang bed met 2 hoofdkussens per persoon. Geen storende geluiden van buiten. Goede AC, free Wifi. Badkamer voldoende groot, netjes en functioneel met alle toiletartiekelen, afzonderlijk toilet. Extra deur tussen slaapkamer en toegangsdeur van de kamer maakt storende geluiden vanuit de gang minder hoorbaar, heel tof ! Koffie en thee en frigootje aanwezig.

Buffet ontbijt was goed genoeg , niet exceptioneel. Het openluchtzwembad was reeds geopend (dit had wel eens duidelijk op hun website mogen staan)

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 30 november 2021

Al wat ouder hotel. Zo had ik een douche kop die water de verkeerde kant uit spoot (prijs in het stopcontact van de fohn) dit aangegeven maar helaas werd er niks mee gedaan. Er is binnen in een restaurant met een kleine kaart maar dit betekend ook een kleine maaltijd. Het naast gelegen restaurant is goed,

Datum van verblijf: november 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Angela van Gool, Guest Services / Front Office van Novotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2021

Beste Roy,
Hartelijk dank voor uw review. Wij zullen de douchekop meteen vervangen zodat dit niet meer voor zal komen.
We hopen u nogmaals te mogen ontvangen.
Angela

Beoordeeld op 28 september 2021 via mobiele applicatie

Vandaag terug gekomen van een nachtje Novotel. Zelden zo'n slecht hotel meegemaakt. Het begon al bij het zwembad. Zelfs telefonisch nog nagevraagd, maar dit zou gesloten zijn, stond ook vermeld op de website. Eenmaal aangekomen was dit gewoon open, maar ja dan is het al te laat. Vervolgens, diner. Niet alles wat op de kaart stond, was aanwezig qua eten en drinken en dan is de kaart al niet heel ruim. Bleef weinig over. Eer dat het eten er was, duurde ongeveer 2 uur. De chefkok stond namelijk achter de receptie. Vervolgens wacht je nog 1,5 uur op een kopje koffie en de rekening. Meisje in de bediening deed echt haar best en was erg vriendelijk,
die achter de receptie waren wij niet erg te spreken over. Ontbijt was ook magertjes. Kamers erg gehorig, zeker als er om 2uur 's nachts lallende mensen over de gang gaan. Niet heel fijn met kinderen die willen slapen. En dan de douche.. even lekker warm douchen was er niet bij. We hadden meer koud dan warm water.
Voor ons dus echt een eenmalig bezoek en ik zou dit hotel niemand aanraden!

Datum van verblijf: september 2021
Angela van Gool, Guest Services / Front Office van Novotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2021

Beste 505ilsev, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het niet naar wens is verlopen. Helaas hebben wij zoals heel veel horeca bedrijven een te kort aan personeel waardoor meerdere collega`s op verschillende afdelingen tegelijk moeten helpen. Onze excuses voor dit ongemak en de te lange wacht tijd.
Betreft de koude douche, dit zal ik direct melden aan de technische dienst zodat dit na gekeken worden en wordt verholpen.
Wij hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft uw ervaring te verbeteren.
Angela, Novotel Breda

Beoordeeld op 14 augustus 2021

Na 2 jaar opnieuw overnacht in dit hotel. De vorige keer was goed bevallen. Helaas is het hotel in mijn ogen erg achteruit gegaan. De hotelkamer was alleen oogschoon. Onder het bed lagen de sigarettenpeuken en er lag op tafel nog een doosje met gebruikte oordoppen. De tuin met speeltuin is ok. Het zwembad viel goed in de smaak en de schommel is leuk. Er was een groot schaakspel, hier waren alleen geen pionnen. Achter in de tuin ligt een volledig verpauperde tennisbaan. De bediening op het terras is goed. Een plank met brood en smeersels besteld en toen kregen wij brood met kruidenboter en salsasaus. Die je ook krijgt als je nacho's besteld. Niet helemaal wat ik voor ogen had. Ontbijt is lekker maar niets vers gemaakt alleen uitgepakt zoals de ei muffins of het fruit of afgebakken zoals de kaiserbroodjes en mini croissantjes.
Al met al een leuk doortrekt hotel maar voor ons niet meer voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: augustus 2021
Angela van Gool, Guest Services / Front Office van Novotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2021

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Angela

Beoordeeld op 18 juli 2021

Rustig gelegen naast restaurant Loetje staat deze Novotel. Met een eigen parkeerterrein waar je wel voor moet betalen als je er tijdens je verblijf vanaf wil voor een bezoek aan de omgeving. Beetje vreemd voor betaald parkeren op deze plek.
Het hotel mag aan de buitenzijde wel weer eens een schilderbeurt hebben, op meerdere plekken bladdert de verf eraf.
Aan de binnenzijde ziet het er netjes uit, modern ingericht al ziet de vloer in de gang bij de kamers er wat smoezelig uit. De kamer zelf was prima. 2 lange bedden, een bankje, bureau, koelkast, kluisje, aparte wc en een nette badkamer met bad. Prima schoon, niets op aan te merken.

De tuin met het terras, speeltuin en het zwembad was een aardige plus, maar verderop in de tuin stond een vervallen tennisbaan. Daar zouden ze of een opknapbeurt aan moeten geven of m weghalen. Beetje jammer van ons uitzicht uit de hotelkamer ook.

Het ontbijt was vrij uitgebreid, maar toen wij de eerste ochtend bij de laatste shift aankwamen was er al veel op. Het werd nog wel een klein beetje aangevuld, maar daar hadden we wel iets meer vam verwacht. De 2e ochtend was het bij dezelfde shift prima in orde. Het kon dus wel.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Kortom, voor wat wij ervoor betaald hebben een prima hotel. Maar er zit echt meer potentie in en wat verbeterpunten.

Datum van verblijf: juli 2021
Jeroen Schipper, General Manager van Novotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2021

Beste Bepkova1,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft gedaan om ons van feedback te voorzien. Hiermee kunnen wij onze service en producten verder verbeteren.