Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Novotel
US$ 103
Booking.comUS$ 109
Expedia.comUS$ 109
Hotels.comUS$ 109
PricelineUS$ 103
Trip.comUS$ 109
AlgotelsUS$ 110
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (977)
Beoordelingen filteren
979 resultaten
Waardering van reizigers
197
482
212
51
37
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
197
482
212
51
37
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 979 beoordelingen
Beoordeeld op 30 november 2021

Al wat ouder hotel. Zo had ik een douche kop die water de verkeerde kant uit spoot (prijs in het stopcontact van de fohn) dit aangegeven maar helaas werd er niks mee gedaan. Er is binnen in een restaurant met een kleine kaart maar dit betekend ook een kleine maaltijd. Het naast gelegen restaurant is goed,

Datum van verblijf: november 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank roy667
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Angela van Gool, Guest Services / Front Office van Novotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2021

Beste Roy,
Hartelijk dank voor uw review. Wij zullen de douchekop meteen vervangen zodat dit niet meer voor zal komen.
We hopen u nogmaals te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Angela

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 september 2021 via mobiele applicatie

Vandaag terug gekomen van een nachtje Novotel. Zelden zo'n slecht hotel meegemaakt. Het begon al bij het zwembad. Zelfs telefonisch nog nagevraagd, maar dit zou gesloten zijn, stond ook vermeld op de website. Eenmaal aangekomen was dit gewoon open, maar ja dan is het al te laat. Vervolgens, diner. Niet alles wat op de kaart stond, was aanwezig qua eten en drinken en dan is de kaart al niet heel ruim. Bleef weinig over. Eer dat het eten er was, duurde ongeveer 2 uur. De chefkok stond namelijk achter de receptie. Vervolgens wacht je nog 1,5 uur op een kopje koffie en de rekening. Meisje in de bediening deed echt haar best en was erg vriendelijk,
die achter de receptie waren wij niet erg te spreken over. Ontbijt was ook magertjes. Kamers erg gehorig, zeker als er om 2uur 's nachts lallende mensen over de gang gaan. Niet heel fijn met kinderen die willen slapen. En dan de douche.. even lekker warm douchen was er niet bij. We hadden meer koud dan warm water.
Voor ons dus echt een eenmalig bezoek en ik zou dit hotel niemand aanraden!

Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde met familie
Bedank 505ilsev
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Angela van Gool, Guest Services / Front Office van Novotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2021

Beste 505ilsev, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het niet naar wens is verlopen. Helaas hebben wij zoals heel veel horeca bedrijven een te kort aan personeel waardoor meerdere collega`s op verschillende afdelingen tegelijk moeten helpen. Onze excuses voor dit ongemak en de te lange wacht tijd.
Betreft de koude douche, dit zal ik direct melden aan de technische dienst zodat dit na gekeken worden en wordt verholpen.
Wij hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft uw ervaring te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Angela, Novotel Breda

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 augustus 2021

Na 2 jaar opnieuw overnacht in dit hotel. De vorige keer was goed bevallen. Helaas is het hotel in mijn ogen erg achteruit gegaan. De hotelkamer was alleen oogschoon. Onder het bed lagen de sigarettenpeuken en er lag op tafel nog een doosje met gebruikte oordoppen. De tuin met speeltuin is ok. Het zwembad viel goed in de smaak en de schommel is leuk. Er was een groot schaakspel, hier waren alleen geen pionnen. Achter in de tuin ligt een volledig verpauperde tennisbaan. De bediening op het terras is goed. Een plank met brood en smeersels besteld en toen kregen wij brood met kruidenboter en salsasaus. Die je ook krijgt als je nacho's besteld. Niet helemaal wat ik voor ogen had. Ontbijt is lekker maar niets vers gemaakt alleen uitgepakt zoals de ei muffins of het fruit of afgebakken zoals de kaiserbroodjes en mini croissantjes.
Al met al een leuk doortrekt hotel maar voor ons niet meer voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde met familie
Bedank Eva300584
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Angela van Gool, Guest Services / Front Office van Novotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2021

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,
Angela

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 juli 2021

Rustig gelegen naast restaurant Loetje staat deze Novotel. Met een eigen parkeerterrein waar je wel voor moet betalen als je er tijdens je verblijf vanaf wil voor een bezoek aan de omgeving. Beetje vreemd voor betaald parkeren op deze plek.
Het hotel mag aan de buitenzijde wel weer eens een schilderbeurt hebben, op meerdere plekken bladdert de verf eraf.
Aan de binnenzijde ziet het er netjes uit, modern ingericht al ziet de vloer in de gang bij de kamers er wat smoezelig uit. De kamer zelf was prima. 2 lange bedden, een bankje, bureau, koelkast, kluisje, aparte wc en een nette badkamer met bad. Prima schoon, niets op aan te merken.

De tuin met het terras, speeltuin en het zwembad was een aardige plus, maar verderop in de tuin stond een vervallen tennisbaan. Daar zouden ze of een opknapbeurt aan moeten geven of m weghalen. Beetje jammer van ons uitzicht uit de hotelkamer ook.

Het ontbijt was vrij uitgebreid, maar toen wij de eerste ochtend bij de laatste shift aankwamen was er al veel op. Het werd nog wel een klein beetje aangevuld, maar daar hadden we wel iets meer vam verwacht. De 2e ochtend was het bij dezelfde shift prima in orde. Het kon dus wel.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Kortom, voor wat wij ervoor betaald hebben een prima hotel. Maar er zit echt meer potentie in en wat verbeterpunten.

Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde met familie
Bedank Bep K
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jeroen Schipper, General Manager van Novotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2021

Beste Bepkova1,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft gedaan om ons van feedback te voorzien. Hiermee kunnen wij onze service en producten verder verbeteren.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 mei 2021 via mobiele applicatie

Het typische Novotel hotel ligt aan de rand van Breda en is goed bereikbaar met de auto. Op een tiental minuten lopen ligt overigens een bushalte.
De kamers zijn netjes en in orde. Jammer dat een aantal tv-zenders storen. Het ontbijt is voor de prijs van €18 best duur in vergelijking met de producten die je ervoor kunt krijgen. Personeel is vriendelijk, wel jammer dat vroeger inchecken niet mogelijk was zonder toeslag (terwijl er voldoende kamers beschikbaar waren).

Datum van verblijf: april 2021
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank Lipi82
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jeroen Schipper, General Manager van Novotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2021

Beste Lipi82,

Hartelijk dank voor de feedback die u ons heeft meegegeven.

Ons ontbijtbuffet bestaat uit warme en koude gerechten bestaande uit, diverse broodsoorten, croissants, chocolade boordjes, diverse muffins, donuts, granola's en cereals. Daarnaast serveren wij broosbeleg, zowel hartig als zoet, diverse sappen en rauwkost. Tevens hebben wij fruitsalade en diverse fruityoghurt beschikbaar. Warme gerechten bestaan uit wafels, poffertjes, eiermuffins en gekookte eieren.

We vinden het dan ook spijtig om te lezen dat u producten geeft gemist tijdens ons ontbijt. Indien u bij ons aangeeft welke producten u mist kunnen wij het nodige doen om waar nodig een aanvulling te maken

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken