Beoordeeld op 29 augustus 2020 via mobiele applicatie

Het Novotel Breda ligt aan de buitenrand van Breda.
Gemakkelijk te vinden vanaf de A16
Bushalte naar het centrum op 5 min.loopafstand.
Ruime parkeergelegenheid tegen betaling a €5 per nacht.

Vriendelijke en behulpzame receptionistes
Een nette ruime kamer met bureau,koelkasten,safe, waterkoker , slaapbankje en een kleine flatscreen tv.
Prima 2 persoons boxspringbed

Badkamer met bad/ douchecombinatie en een aparte toilet.

Ontbijt
Goed verzorgd, en ruim voldoende keuze.
Word regelmatig bijgevuld.
Het hotel beschikt over een buitenterrein met een binnentuin, schommels voor kinderen en een leuk zwembad, wat heerlijk is bij mooi weer voor gezinnen met kinderen.
Er is ook een veldje met een groot schaakspel.

Met de auto ben je in 5 minuten in Breda centrum
Wandelmogelijkheden bij het Mastbos, maar nog leuker om fietsen te huren en te gaan fietsen in het buitengebied bij Kasteel Bouvigne waar je km geasfalteerde fietsroutes vind om de omgeving te ontdekken.

Datum van verblijf: augustus 2020
Roy Langerak, Other van Novotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2020

Beste FonztDenHaag,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over ons hotel. Wij zijn erg blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij Novotel Breda. Daarnaast is het fijn om te lezen dat u erg genoten heeft van onze mooi tuin en ons ontbijt. Wij hopen u snel nogmaals te verwelkomen bij Novotel Breda.

Beoordeeld op 16 augustus 2020

Novotel Breda ligt op 20 minuten fietsen van het centrum.Heeft een ruime parkeerplaats .De kamer was ruim,compleet en schoon.De medewerkers waren vriendelijk .Wij hebben zelf voor ons ontbijt gezorgd omdat wij 18 euro per persoon voor een boterham te gortig vonden .Breda is een gezellige stad met veel boutiques.Het bos is in de nabijheid van het hotel.

Kamertip: Kis een kamer aan de wegzijde ,deze is rustig gelegen
Datum van verblijf: juli 2020
Roy Langerak, Other van Novotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2020

Beste John N,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel en de feedback die u heeft gegeven.! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Beoordeeld op 16 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wij kwamen in de avond aan op een vrij rustig moment dus het inchecken ging soepel.

De kamer Schoon en airco.
Vergeleken met andere novotels waar we zijn geweest zag je wel dat er bepaalde zaken wat verouderd waren. Zoals de vloerbedekking in de gangen en de muren in de kamers.

Personeel doet hun best al viel het wel op dat toen we zaterdagmiddag even een drankje gingen drinken aan de bar er wat onrust heerste. We kregen mee dat er een collega ziek was ( en dat was niet voor het eerst blijkbaar) dat leverde onrust op bij het overige barpersoneel.
Het is natuurlijk beter dit soort onrust weg te houden van de hotelgasten.

Ook opvallend was dat tijdens het, overigens lekkere ontbijt op de zondagochtend, er personeel rondliep die niks durfde te zeggen van mensen die aan een tafel gingen zitten waar een duidelijk kruis opstond. Daardoor hielden deze mensen geen 1,5 afstand van onze tafel.
Wij werden netjes naar de tafel gebracht maar deze mensen liepen gewoon door daardoor kon dit dus “mis” gaan.
Jammer want juist in deze tijd lijkt het me zeer belangrijk hier op te letten.
Toen er iemand van het personeel naar toe liep was dat om bestek te brengen tja dan blijven die mensen natuurlijk gewoon zitten.

Pluspunten vonden wij de late checkout die we als zilver gasten gratis kregen. ( we moesten hier wel zelf om vragen)
De douche was heerlijk en ook de bedden sliepen goed.

Prima WiFi.

Beste 740sylviav,

Beoordeeld op 15 augustus 2020

Receptie onderbemand.
Gastvrijheid ver te zoeken in bedienend personeel.
Toiletten bij het(zwembad)erg goor en werden niet schoongemaakt.
Zwembad ook niet.
Dienbladen en lege glazen en flessen stonden gewoon 2 dagen op het grasveld.
Vuil-containers werden niet geleegd.
Handdoeken containers werden niet geleegd.
Waterijsjes absurd duur(2 voor 4,25)
14.00 uur inchecken werd veel later omdat ze 106 kamers moesten schoonmaken,voorkom problemen en doe inchecken om.15.00 uur ipv 14.00 uur of zorg dat alles klaar is.
Adverteren wel dat je om 14.00 uur kunt inchecken.
Ik hou er nu maar mee op want er is nog veel meer.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Beste FrankZ398,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren.

Beoordeeld op 9 augustus 2020 via mobiele applicatie

Het Novotel is echt wel wat gedateerd en niet persé een toeristenhotel, maar voor ons voldeed het prima aan onze behoeften. Met deze warme dagen wilden we wat fietsen in de bossen, de stad verkennen en verder zwemmen, zonnen en ontspannen. Daar biedt het hotel alle mogelijkheid toe, tegen een nette prijs/kwaliteit verhouding. Er was ook bij ons enige miscommunicatie tussen receptie en schoonmaak over de beschikbaarheid van onze kamer, maar dit werd naar tevredenheid opgelost. Het is zeker niet allemaal top geregeld, maar iedereen doet zijn best. Het zíjn ook lastige tijden.....

Datum van verblijf: augustus 2020
Roy Langerak, Other van Novotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2020

Beste Journey616619.