19 februari 2018 beoordeeld

Werd hartelijk ontvangen. We zijn separaat aangekomen en het was top dat de een los kon inchecken. Echter is niet verteld bij het inchecken later op de avond om hoelaat het ontbijt was. Hierdoor is 1 dag gemist. Per toeval was ik wakker geworden. Daarnaast was het zonde dat er verbouwingen zijn terwijl het carnaval is.

• Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Denise T, Guest Relations Manager van Novotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2018

Beste Brandontotays,

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling naar aanleiding van uw verblijf bij Novotel Breda. Het is goed om te lezen dat u tevreden bent over onze check-in procedure. Onze excuses dat u niet bent geinformeerd over de tijden voor het ontbijt. Hopelijk heeft u toch nog iets kunnen nuttigen bij ons in het hotel. Graag verwelkomen wij u weer tijdens carnaval 2019!

Denise.

14 februari 2018 beoordeeld

Wij hebben al een aantal keer met genoegen verbleven in het Novotel in Breda, voor de carnaval, maar ook voor andere weekendjes. En ik begrijp dat er vast overlast zal zijn in dit soort weekendjes, maar om nu een 'all in' bandje (zonder all in dan) om te moeten om 's nachts weer het hotel in te mogen, gaat ons toch echt iets te ver. Ook de 'standaard' borg van 50 euro vinden wij wat ver gaan. Er wordt gecontroleerd op het moment dat je het hotel uitgaat of je kamer er nog netjes bij ligt, dat moet het tijdstip zijn om te kijken of er extra moet worden betaald voor extra schoonmaken of vernielde dingen in de kamer. En niet vooraf! Fijn dat op de begane grond nu begonnen is met de updating van het hotel. We zijn heel benieuwd hoe dit gaat worden. Het is gewoon een prima hotel, maar alle extra regels ivm carnaval ... jammer!

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels

Beste Wilmajelsma.

Bedankt voor het delen van uw mening naar aanleiding van uw verblijf bij ons in het hotel. Alleerst vinden wij het leuk om te lezen dat u vaker bij ons in het hotel te gast bent en wij hopen dan ook ten zeerste dat u na de verbouwing weer bij ons gaat verblijven. Onze excuses dat u hinder heeft ondervonden van de regels tijdens carnaval. Helaas zijn deze regels er met een reden. We nemen uw feedback zeker mee met het opstellen van de regels voor carnaval 2019. Hopelijk bent u er dan ook weer bij!

Denise.

5 januari 2018 beoordeeld

twee min puntjes: 1.bij inchecken werd verteld dat ontbijt tussen 7 en 11 was, maar dat bleek voor 2 januari niet te kloppen. Hebben dus die ochtend gehaast en van incompleet buffet moeten ontbijten.
2. vloerbedekking in kamer heeft veel vlekken.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Denise T, Guest Relations Manager van Novotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw mening naar aanleiding van uw verblijf bij Novotel Breda. Onze excuses dat u verkeerd bent geinformeerd over de tijden van het ontbijt, de collega in kwestie is wellicht in de war geweest met de tijden van het ontbijt in het weekend. De feedback die u geeft met betrekking tot de vloerbedekking zijn wij al druk mee bezig. Volgende maand starten wij met de renovatie van onze hotelkamers, hierbij wordt ook de vloerbedekking vervangen. Wel fijn dat u verder heeft genoten van uw verblijf. Hopelijk mogen wij u hierom nog vaker bij ons in het hotel ontvangen.

28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden geboekt voor 1 nachtke via booking.
Een hele aangename kamer met een zalig bed en kussen! De kamer was niet zo ruim maar alles wat je nodig had was aanwezig. Top dus.
Ook de sercive aan de receptie was zeer ok!

Het enige minpunt is de regeling van het ontbijt. Er was veel te weinig plaats om te zitten. Er stond een enorm lange rij aan te schuiven. Het leek wel of het hotel niet voorzien was om iedereen een plekje te geven. Diegene die wel een plekje hebben voelen zich hierdoor gehaast en kunnen niet op hun gemak eten. Ook voor de mensen in de rij is het zeker niet leuk.

Verder ook spijtig dat het ontbijt maar tot 09.30u was, zeker in een schoolvakantie.

Het eten was wel goed in orde!

Verbleef: december 2017, reisde met een partner

Beste gast.

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Het is zeer prettig om te lezen dat u heeft genoten van de kamer, het bed en de service van de medewerkers achter de receptie. De feedback die u geeft met betrekking tot het ontbijt wordt aan gewerkt. De ochtend van uw ontbijt werden wij inderdaad overvallen door het feit dat veel gasten tegelijk kwamen ontbijten. Onze excuses dat u hier hinder van heeft ondervonden. De dagen erna hebben wij het ontbijt dan ook langer laten duren. Hopelijk mogen wij u snel weer bij ons in het hotel ontvangen!

27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamer was niet groot, maar bezat alle faciliteiten die nodig zijn om tot een geslaagd verblijf te komen. Prijs-kwaliteit is goed in verhouding. Gezellige lobby en vriendelijk personeel. Dat is waar het om draait in een kort verblijf. We kregen voldoende tips om de dagen door te brengen in de nabije omgeving. Zeer tevreden.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
Denise T, Guest Relations Manager van Novotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2017

Beste gast,

Bedankt voor de 4 sterren die u ons geeft naar aanleiding van uw verblijf! Wij zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van onze faciliteiten en de service van ons personeel. Hopelijk zien wij u snel weer terug bij ons in het hotel.