Beoordeeld op 28 december 2017 via mobiele applicatie

We hadden geboekt voor 1 nachtke via booking.
Een hele aangename kamer met een zalig bed en kussen! De kamer was niet zo ruim maar alles wat je nodig had was aanwezig. Top dus.
Ook de sercive aan de receptie was zeer ok!

Het enige minpunt is de regeling van het ontbijt. Er was veel te weinig plaats om te zitten. Er stond een enorm lange rij aan te schuiven. Het leek wel of het hotel niet voorzien was om iedereen een plekje te geven. Diegene die wel een plekje hebben voelen zich hierdoor gehaast en kunnen niet op hun gemak eten. Ook voor de mensen in de rij is het zeker niet leuk.

Verder ook spijtig dat het ontbijt maar tot 09.30u was, zeker in een schoolvakantie.

Het eten was wel goed in orde!

Datum van verblijf: december 2017
Denise T, Guest Relations Manager van Novotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2018

Beste gast.

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Het is zeer prettig om te lezen dat u heeft genoten van de kamer, het bed en de service van de medewerkers achter de receptie. De feedback die u geeft met betrekking tot het ontbijt wordt aan gewerkt. De ochtend van uw ontbijt werden wij inderdaad overvallen door het feit dat veel gasten tegelijk kwamen ontbijten. Onze excuses dat u hier hinder van heeft ondervonden. De dagen erna hebben wij het ontbijt dan ook langer laten duren. Hopelijk mogen wij u snel weer bij ons in het hotel ontvangen!

Beoordeeld op 27 december 2017 via mobiele applicatie

De kamer was niet groot, maar bezat alle faciliteiten die nodig zijn om tot een geslaagd verblijf te komen. Prijs-kwaliteit is goed in verhouding. Gezellige lobby en vriendelijk personeel. Dat is waar het om draait in een kort verblijf. We kregen voldoende tips om de dagen door te brengen in de nabije omgeving. Zeer tevreden.

Datum van verblijf: december 2017
Denise T, Guest Relations Manager van Novotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2017

Beste gast,

Bedankt voor de 4 sterren die u ons geeft naar aanleiding van uw verblijf! Wij zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van onze faciliteiten en de service van ons personeel. Hopelijk zien wij u snel weer terug bij ons in het hotel.

Beoordeeld op 18 december 2017

Een nacht geslapen in dit Hotel begin december. Aan goede uitvalsweg. Vriendelijk personeel. Enigszins onpersoonlijke bar, weinig lekkere zitjes, haard uit bedrijf ondanks winterse temperaturen. Weinig overige faciliteiten. Tapijt oud, plafonds relatief laag. Kortom wat ouder hotel. Kamers redelijk. Bed goed. Lekker stil.
Ontbijt beneden gemiddeld: Lege schalen laat aangevuld, geen vers sinaasappel sap, alleen yoghurt in pakjes, geen musli, geen contact personeel.

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste gast,

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Wij zijn altijd blij met feedback vanuit onze gasten. Het is goed om te lezen dat u heeft genoten van de service van ons personeel en de locatie van het hotel. De feedback die u geeft met betrekking tot het verouderde gebouw zijn wij momenteel druk mee bezig. In februari start de renovatie van onze hotelkamers, waarbij ook het tapijt wordt vervangen. Hopelijk zien wij u na de renovatie weer terug bij ons in het hotel!

Denise.

Beoordeeld op 1 december 2017

Ik ben niet gewend aan grote hotelketens, maar deze ene keer met de familie dan toch in een groot hotel terechtgekomen via een actie.

Het eten in het restaurant was lekker (van sommige gerechten was de portie alleen wat minimaal). Het ontbijtbuffet was geweldig.

Comfortabele kamers en badkamers.

Mijn tweejarige nichtje heeft zich 's avonds ernstig bezeerd aan haar hoofdje (voor de duidelijkheid: geheel haar eigen fout). Het aanwezige personeel was erg behulpzaam. Maar helaas bleek er geen degelijke EHBO-doos aanwezig, zelfs geen ijszak.
Toch wel een aandachtspunt voor eender welke verblijfplaats!

Datum van verblijf: oktober 2017
Denise T, Guest Relations Manager van Novotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2017

Beste Katrien,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk dat u met de familie heeft gekozen voor ons hotel! Het is erg goed om te lezen dat u heeft genoten van het diner en het ontbijt. Vervelend dat uw nichtje zich heeft bezeerd, hopelijk gaat het nu weer goed met haar. De feedback die u geeft met betrekking tot de aanwezige EHBO materialen nemen wij erg serieus. De materialen zijn namelijk wel aanwezig maar wellicht was de medewerker niet op de hoogte hiervan. Wij gaan hier aan werken en bedanken u voor uw feedback.

Graag tot de volgende keer!

Denise.

Beoordeeld op 30 november 2017 via mobiele applicatie

Mijn vriend had geboekt via weekenddesk maar die boeking was blijkbaar niet tot bij het hotel geraakt. Gelukkig hebben we toch nog een kamer gekregen. Kamer was proper. Niet heel groot maar alles was aanwezig en in orde. Een heel goed bed! Zalig geslapen. Het ontbijt was ook dik in orde. Keuze genoeg, pistolets, brood, koeken, fruit, yoghurt, spek en eieren, soit TOP. Toch een minpuntje is het gebrek aan toiletborstels. Zowel in de kamer als de openbare ruimtes. Ik heb gelezen dat vorige bezoekers dat ook zeiden en dat jullie de service willen geven zodat we dat zelf niet moeten doen maar het is echt wel niet prettig om naar een vuile toilet te gaan. Ik was daar met een vriend op 1 kamer dus dat was beschamend voor beide, ik heb ook de toiletten beneden gebruikt en dat is ook niet gezellig zonder toiletborstels. Daar zou ik toch nog eens over nadenken. Het hotel heeft ook ontspanningsruimtes maar een kleine gym zou ook wel mogen. In de winter kan je natuurlijk geen gebruik maken van het buitenzwembad.

Datum van verblijf: november 2017

Beste gast,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Het is erg prettig om te lezen dat u heeft genoten van de kamer, het bed en het ontbijtbuffet. Uw feedback met betrekking tot de toiletborstel gaan wij oppakken.

Graag tot de volgende keer!