stockheim
Dilsen-Stokkem, België

gewoon uitstekend

4,0 van 5 bollen10 jun 2023 beoordeeld
we hadden dit hotel 3 nachten geboekt om de geografische redenen om naar het WK veldrijden te gaan.het hele personeel loopt er met een glimlach rond.het avondeten was goed , het ontbijt super , en de bediening klasse.alleen kwamen we pas de laatste dag te weten dat je in het weekend zelf voor zuivere badhanddoeken moet vragen aan de balie.
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 8 jul 2023
Beste Stockheim,

Bedankt voor je verblijf en dat je de tijd en moeite hebt genomen om ons je feedback te schrijven over je recente verblijf bij ons. Met een glimlach lezen wij je mooie complimenten.
We hebben je vriendelijke woorden met onze medewerkers en zij vonden het allemaal stuk voor stuk geweldig wat je hebt geschreven!

Wij waarderen dat je de goede service van het personeel tot onze attentie wil brengen. We zijn dan ook erg trots op ons gehele team die ervoor zorgen dat iedereen goed in de watten word gelegd tijdens zijn/haar verblijf.

Wij heten je graag in de toekomst weer welkom in het gezelligste hotel van Breda.

Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Agoda.com
  • Official Site
0.4 km van Leonardo Hotel Breda City Center
Premium Room with attention to detail and workspace.
0.9 km van Leonardo Hotel Breda City Center
4.3 km van Leonardo Hotel Breda City Center
Roomservice
Meer hotels in Breda bekijken
Beoordeeld op 30 april 2023 via mobiele applicatie

Wat voelt het toch altijd weer als thuiskomen! Door het hele hotel heerst een ontspannen en gemoedelijke sfeer. Grotendeels door het vriendelijke, servicegerichte en attente personeel. De familiekamer is zeer ruim en uitstekend geschikt voor een gezin met 2 kinderen. Het ontbijt was heerlijk uitgebreid. We komen snel weer terug!

Datum van verblijf: april 2023
Leonardo Hotel Breda City Center Breda, Guest Services / Front Office van Leonardo Hotel Breda City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2023

Beste Bart,

Bedankt voor je mooie review, met een glimlach lezen wij jou prachtige complimenten!

We zijn blij om te lezen dat je een fijn verblijf bij ons hebt gehad en dat je genoten hebt van je verblijf.
We proberen er alles aan te doen om het onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken, en het is dan ook erg fijn om te horen dat je zo genoten hebt in ons hotel.

Het was een plezier om jou en je familie te mogen verwelkomen in ons hotel.

We zien je erg graag nog eens terug op een van de gezelligste plekjes van Breda!

Beoordeeld op 6 maart 2023

Goed verzorgd hotel, op loopafstand van het centrum. Met eigen parkeerruimte bij het hotel. De ontvangst was allervriendelijkst, en we mochten eerder al op onze kamer, want die was al klaar. Er werd geïnformeerd of dit ons eerste bezoek aan Breda was. Wij waren al eerder geweest, en wisten wel wat highlight te vinden. Hoorde de tips en must-do's van de receptie als andere reizigers aangaven dat het een eerste bezoek betrof. Is een prima service. Kamer was schoon, had redelijke afmeting en een mooie douche. Ook het ontbijt was goed verzorgd en ruim voldoende keuze. Geen enkel geluid gehoord van het spoor dat vlakbij ligt. Al met al een prima verblijf.

Datum van verblijf: februari 2023
Receptie Breda, Guest Services / Front Office van Leonardo Hotel Breda City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2023

Beste Honeyha,

Wauw! Wat een prachtige review!
Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om ons deze review achter te laten. Wij waarderen het enorm!
De mooie woorden zullen wij intern delen met ons gehele team.

Mocht je nog eens naar Breda reizen, wij helpen je graag verder met het boeken van een kamer!
Hopelijk tot nog eens een keer in het hartje van Breda.

Beoordeeld op 4 maart 2023 via mobiele applicatie

We kregen een upgrade waardoor de prijs kwaliteit in balans kwam. Rustige kamer, goed ontbijt. Fijn dat we bij het hotel konden parkeren. ( wel betaald) .Jonge maar zeer vriendelijke medewerkers. Leuke touch, de slaapspray naast het bed voor op je kussen.

Beste Anna,

Hartelijk bedankt voor je recente verblijf bij ons in het hartje van Breda.
Wij vinden het ontzettend fijn om te lezen dat je een goed verblijf bij ons hebt gehad!
De mooie complimenten zullen wij intern delen met ons gehele team.

Wij hopen je nog eens te mogen verwelkomen.

Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om ons deze feedback te leveren.
Dit wordt gewaardeerd!

Beoordeeld op 26 februari 2023 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel, super vriendelijke receptie. Lekker en uitgebreid ontbijt met lekker koffie, fruit, brood, koffiekoeken, groot assortiment aan beleg, eitjes, vezelen ene.. niets tekort. Enig minpunt is misschien de prijs.. meer dan 200 euro voor één nacht voor een gewone kamer met een iets verouderde badkamer is veel. We zijn wel verwend met voldoende koffie en water op de kamer. Kamer voorzien van airco, kluis, tv. Minpunt is dat de stopcontacten uitvallen als het licht uitgezet wordt aan het bed. Hierdoor was m’n gsm niet opgeladen ‘s morgens.

Datum van verblijf: februari 2023
Leonardo Hotel Breda City Center Breda, Guest Services / Front Office van Leonardo Hotel Breda City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2023

Beste Hans,

Bedankt dat je de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden was met de kwaliteit van je kamer.

We nemen je bezorgdheid serieus en proberen te verbeteren.
Aarzel niet om ons bij je volgende bezoek te laten weten of er iets is wat wij kunnen doen om je bezoek bij ons nog meer naar je zin te maken.

Ons team had je bezoek graag onvergetelijk gemaakt.
Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 18 december 2022 via mobiele applicatie

Naast het station en op 10 minutem lopen van centrum. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Voldoende parkeerruimte maar wel verstandig vooraf te reserveren. Aardige bar en vrij uitgebreid ontbijtbuffet. Koffie uit de automaat matig zoals tegenwoordig in bijna ieder hotel helaas. Onze kamer in oude deel van hotel was wel erg gedateerd en aan renovatie toe, vooral de badkamer. Vervang toch dat bad, wat waarschijnlijk nooit iemand gebruikt, door een inloopdouche; tegelvloer ziet er niet meer uit dus ook eruit en sanitair kan echt niet meer. En een wat ruimer bed zou ook wel fijn zijn. Overigens verder goed hotel voor een kort verblijf.

Datum van verblijf: december 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Receptie Breda, Guest Services / Front Office van Leonardo Hotel Breda City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2022

Beste Koen,

Bedankt dat je de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven.
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden was met de kwaliteit van uw kamer.
We nemen uw bezorgdheid serieus en proberen te verbeteren.
Aarzel niet om ons bij uw volgende bezoek te laten weten of er iets is wat wij kunnen doen om je bezoek bij ons nog meer naar je zin te maken.

Ons team had je bezoek graag onvergetelijk gemaakt.
Wij hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!