Gratis annuleren tot 08-12-21
Hotels.comUS$ 100
Official HotelUS$ 100
Trip.comUS$ 124
Beoordeeld op 31 augustus 2021

Mijn kamer was geweldig, mooi ingericht en sfeervol. Ik had een "inloopdouche" i.p.v. een douche in een ligbad. Dit omdat ik moeilijk ter been ben en niet in het bad kan stappen. Ik heb ontzettend genoten van de roomservice! Dat wilde ik ooit 1x in mijn leven gedaan hebben. Het eten was zeer goed verzorgd en erg lekker. De bediening was zeer aardig en goed. De volgende ochtend genoten van een heerlijk ontbijtbuffet (dit mocht gelukkig weer i.v.m. de Corona was dit de laatste tijd niet mogelijk). Alles werd zeer goed bijgehouden en desgewenst aangevuld. Ik heb zitten genieten, ook al was ik in mijn uppie. Het personeel is zeer vriendelijk en ontzettend gastvrij. Een heerlijk hotel om nog eens naar terug te gaan. Bedankt geweldig personeel voor jullie gastvrijheid en gezelligheid, het was een zeer goed begin van een geweldig weerzin van mijn vriendin.

Kamertip: Ik zat op de 1e etage en de lift was dichtbij. Totaal geen last gehad van herrie of geluiden van de andere kamers.
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 19 augustus 2021

Twee nachten doorgebracht in het oude gedeelte van het hotel. Er word geadviseerd met een hotel in een oud postkantoor, maar behalve de voorgevel en trappen is er niets meer origineel.
Bij binnenkomst ruik je de mufheid van ik denk de vloerbedekking.
De eerste kamer was klein en gedoemd hebben een andere kamer gekregen
Deze kamer was ook vies, water plekken in plafond, in de schemerlamp kap. Veel stof onder bed.
Lamo op badkamer was kapot al met l een vieze smoezelige kamer!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 21 juli 2021

Dit hotel zat bij onze city trip naar Breda, een goede keuze, was op loopafstand van de stad en praktich naast het station. Bij de receptie werden we zeer vriendelijk onthaald, mochten onze bagage in bewaring geven.
De kamer was prima, enige nadeel was dat je er zelf geen raam kon openzetten, en daardoor afhankelijk werd van de airco. De douche was helaas niet te doen voor slecht ter been zijnden.
Het ontbijt buffet was echt zeer goed, grote keuze. Een ruim assortiment aan beleg en broodjes en verder alles wat een ontbijt aangenaam maakt.
In de avond lekker op het terras voor het hotel kunnen zitten en tevens een zeer vriendelijke bediening.
Onze bagage de volgende ochtend wederom afgegeven en konden het ophalen bij vertrek, top geregeld.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 25 juni 2021 via mobiele applicatie

Hotel geboekt via secrethotel. Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel, zowel achter de receptie als de housekeeping.

Ontbijt buffet was heerlijk, wel wat summier qua keuze assortiment.

We kregen een gratis! upgrade naar een grotere kamer. Erg fijn dat er een bureautje staat waar twee stoelen aan kunnen zitten. Kamer had een Frans balkon, hierdoor komen de grote ramen/deuren open staan.

Het hotel bevindt zich op steenworp afstand van het station, je hoort de trein wel maar overlast vonden wij het niet.

Vanaf het hotel 10 minuutjes lopen door het Valkenburgpark naar het centrum, centrum heeft goede shop en eet gelegenheid. Met de trein is er een goede verbinden naar andere grote plaatsen zoals Tilburg en Eindhoven.

Wij hadden er een parkeerplek bijgeboekt, dit is zeker wel aan te raden. De parkeergelegenheid in de omgeving is niet heeeel veel! Was ook geen probleem om de auto wat langer te laten staan zodat wij nog een heerlijke dag erop uit konden.

1 klein minpuntje: er lagen half onder het bed half op de vloer lege snoepzakjes en suiker. Stofzuigen en opruimen kan dus wel iets beter! Voor de rest hygiënische kamer.

Zeker aan te raden!!

Kamertip: Parkeerplek bijboeken
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 12 juni 2021

Tijd om er even uit te gaan in coronatijden. Het Apollohotel zit in het oude postkantoor bij het station in Breda, maar is toch vrij rustig gelegen. Er is (beperkte) parkeerruimte. Ideaal gelegen t.o.v. de binnenstad, 10 minuten lopen door het park Valkenberg. Vriendelijke ontvangst. Alle coronaregels zijn duidelijk omschreven. De redelijk ruime kamer had een tafel (bureau) met zowaar twee stoelen (in de meeste hotels moet je het met 1 stoel doen valt me altijd op). De ramen konden open (Frans balkon) wat ook wel eens prettig is en 's nachts was het rustig op straat. Ga voor een authentiek Italiaans diner naar Restaurant Girasole, een absolute aanrader op minder dan 10 minuten lopen in de Sophiastraat. Advies aan het management: herstel de aftandse groene markiezen, dit ziet er armoedig uit.

Datum van verblijf: juni 2021
Receptie Breda, Guest Services / Front Office van Apollo Hotel Breda City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2021

Beste Mianel,

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen een review te plaatsen.
Wat fijn dat in het algemeen, het verblijf goed is bevallen!
De markiezen staan zeker bovenaan onze lijst te vervangen. We hopen dit z.s.m. in orde te gaan brengen.

Nog eens bedankt voor de uitgebreide feedback.

Met vriendelijke groeten,
Team Apollo Hotel Breda