Agoda.com
Travelocity
Orbitz.com
Official HotelUS$ 121
Beoordeeld op 25 juni 2021 via mobiele applicatie

Hotel geboekt via secrethotel. Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel, zowel achter de receptie als de housekeeping.

Ontbijt buffet was heerlijk, wel wat summier qua keuze assortiment.

We kregen een gratis! upgrade naar een grotere kamer. Erg fijn dat er een bureautje staat waar twee stoelen aan kunnen zitten. Kamer had een Frans balkon, hierdoor komen de grote ramen/deuren open staan.

Het hotel bevindt zich op steenworp afstand van het station, je hoort de trein wel maar overlast vonden wij het niet.

Vanaf het hotel 10 minuutjes lopen door het Valkenburgpark naar het centrum, centrum heeft goede shop en eet gelegenheid. Met de trein is er een goede verbinden naar andere grote plaatsen zoals Tilburg en Eindhoven.

Wij hadden er een parkeerplek bijgeboekt, dit is zeker wel aan te raden. De parkeergelegenheid in de omgeving is niet heeeel veel! Was ook geen probleem om de auto wat langer te laten staan zodat wij nog een heerlijke dag erop uit konden.

1 klein minpuntje: er lagen half onder het bed half op de vloer lege snoepzakjes en suiker. Stofzuigen en opruimen kan dus wel iets beter! Voor de rest hygiënische kamer.

Zeker aan te raden!!

Kamertip: Parkeerplek bijboeken
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 12 juni 2021

Tijd om er even uit te gaan in coronatijden. Het Apollohotel zit in het oude postkantoor bij het station in Breda, maar is toch vrij rustig gelegen. Er is (beperkte) parkeerruimte. Ideaal gelegen t.o.v. de binnenstad, 10 minuten lopen door het park Valkenberg. Vriendelijke ontvangst. Alle coronaregels zijn duidelijk omschreven. De redelijk ruime kamer had een tafel (bureau) met zowaar twee stoelen (in de meeste hotels moet je het met 1 stoel doen valt me altijd op). De ramen konden open (Frans balkon) wat ook wel eens prettig is en 's nachts was het rustig op straat. Ga voor een authentiek Italiaans diner naar Restaurant Girasole, een absolute aanrader op minder dan 10 minuten lopen in de Sophiastraat. Advies aan het management: herstel de aftandse groene markiezen, dit ziet er armoedig uit.

Datum van verblijf: juni 2021
Receptie Breda, Guest Services / Front Office van Apollo Hotel Breda City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2021

Beste Mianel,

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen een review te plaatsen.
Wat fijn dat in het algemeen, het verblijf goed is bevallen!
De markiezen staan zeker bovenaan onze lijst te vervangen. We hopen dit z.s.m. in orde te gaan brengen.

Nog eens bedankt voor de uitgebreide feedback.

Beoordeeld op 14 mei 2021 via mobiele applicatie

Ik heb in meer dan 700 hotels geslapen in allerlei klassen.

Hier mijn bevindingen van Apollo hotel Breda Stationsplein.

In mijn beleving een 4 sterren hotel maar met de volgende lijst van opmerkingen;

Kamer met glas scherven niet goed schoongemaakt

Kraan te laag voor waterkoker
Geen goede water straal in bad douche
Geen douche
Glad bad
Gladde bad instap

Modern zaken hotel bij station niet echt gezellig. Men is ingericht en ingesteld voor zakelijke bijeenkomsten en niet voor toeristen of consumenten...

Geen stopcontact bij rechter bed
Te weinig stopcontacten voor apparaten
Tv niet toegankelijk voor moderne aansluiten van bv Chromecast om Netflix te kijken
Geen centrale lichtknop bij bed

Luxe upgrade kamer zeer zakelijk niet echt gezellig

Pittig prijsniveau voor eten en maar kaart vrij standaard

Geen decafe
Geen vegetarische gerechten
Geen vegetarisch broodbeleg

Beetje oudbollig ingericht kwa service niveau

Kamertip: Lastig parkeren in de buurt, 15 euro per dag
Datum van verblijf: mei 2021
Receptie Breda, Guest Services / Front Office van Apollo Hotel Breda City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2021

Beste gast,

We bedanken je graag voor de uitgebreide review en feedback. We hopen dat jullie een fijne tijd beleefd hebben in Breda.

Als ervaren reizigers delen jullie zeer waardevolle feedback met ons!
De informatie die je met ons deelt, vinden we erg goed om te horen en zullen we intern bespreken om te kijken wat we zoal kunnen oppakken en verbeteren. Onze excuses voor enige ongemakken tijdens jullie verblijf.
We hopen jullie nog eens terug te zien.

Beoordeeld op 11 april 2021 via mobiele applicatie

Weekendje Breda gedaan in coronatijd. Dat is even anders, maar ja. Geen musea open etc. Gelukkig heb je heel veel streetart in Breda waar je langs kan wandelen. Daar is Apollo een prima uitvalsbasis voor. Naast het station (heb je geen last van) en niet al te ver van het centrum. In de directe omgeving zitten wat koffiebarretjes, restaurantjes en een dessertbar. Meenemen naar de hotelkamer is nu geen probleem. Ontbijt op de kamer was ook prima. Parkeren in de hotelgarage kost €15. Er schijnt trouwens verbouwd te gaan worden.

Datum van verblijf: maart 2021
Receptie Breda, Guest Services / Front Office van Apollo Hotel Breda City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2021

Beste Kees,

We bedanken je graag dat je de tijd hebt genomen een review te schrijven over ons hotel en je positieve woorden!
We vinden het ook spijtig dat op het moment, er wat minder te doen is in Breda.
Kom vooral nog eens terug als de binnenstad weer bruisend is en laat je verrassen door onze gastvrije stad.

Hopelijk tot ziens!

Beoordeeld op 7 oktober 2020 via mobiele applicatie

De comfort kamer waar wij verbleven was royaal en sfeervol. We werden vriendelijk te woord gestaan. Het bed op de kamer was groot en hebben lekker geslapen. De kamer heeft verduisterde gordijnen wat fijn is maar het raam achter de glas kas heeft dit niet. Hierdoor werden we toch vroeg wakker. Tip: hang daar een verduisterd rolgordijn. Prima uitgebreid ontbijt buffet. De tand des tijds heeft her en der sporen achtergelaten van vorige gasten. De beschildering op de wand zag er niet fris meer uit, vlekken erop en behang beschadigd, stofpluimen onder de poef naast het bed. Ook in de gangen zag de vloerbedekking er niet overal even fris uit. De koelkast was echt ranzig en hebben wij uiteindelijk niks ingelegd. Wij hadden iets meegenomen omdat de kroegen na 22:00 dicht gingen vanwege de coronamaatregelen. De eerste indruk van het hotel is sfeervol, gezellig, welkom gevoel. Verbeter de punten zoals hierboven omschreven en het is top. Goede locatie om vanuit hier de stad te verkennen.

Datum van verblijf: oktober 2020
Receptie Breda, Guest Services / Front Office van Apollo Hotel Breda City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2020

Beste Ingrid,

We bedanken je graag voor de review en de aanvullende enquête die je ingevuld hebt voor ons. We gaan zeker met de punten aan de slag en zijn al begonnen met de kamer goed onder handen te nemen. Feedback als deze is juist voor ons belangrijk om het verblijf van gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Onze excuses in ieder geval voor de ongemakken en hopelijk tot ziens voor een beter verblijf!

Met vriendelijke groeten, Team Apollo Hotel Breda