Gratis annuleren tot 08-12-21
Expedia.comUS$ 101
Official HotelUS$ 100
eDreamsUS$ 100
Beoordeeld op 5 oktober 2020 via mobiele applicatie

Wij kamer 323 toegewezen welke zich het nieuwere gedeelte van het hotel bevind. Omdat het op een hoek zit heb je meer ramen, jammer dat er voor 2 ramen een goed verduisterend gordijn zit maar voor één raam niet waardoor het toch vroeg licht is in de kamer. Door alle Corona maatregelen en de restaurants en bars om 22.00 uur dicht moesten wilden wij wat lekkers in de koelkast doen, deze was echt heel erg vies en hebben wij niet gebruikt, de muur achter het bed zit vol met witte ondefinieerbare vlekken en onder de poef naast het bed lag nog viezigheid. De badkamer is mooi, alleen de voegen waren ook echt vies. Het bed sliep erg lekker en wij hebben geen geluidsoverlast ervaren, het ontbijt was ruim voldoende en erg goed. De ontvangst was vriendelijk en de ligging ideaal voor een bezoek aan Breda

Datum van verblijf: oktober 2020
Receptie Breda, Guest Services / Front Office van Apollo Hotel Breda City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2020

Beste Erwin,

We bedanken je graag voor de uitgebreide feedback. Dat helpt ons te verbeteren.
We hebben de kamer gelijk onbruikbaar gesteld om de voegen en de minibar onder handen te nemen.
Onze oprechte excuses dat de hygiëne dus niet optimaal was. Vooral in deze tijden is dat juist erg belangrijk en gaan we dit intern bespreken.
Wel zijn we erg blij te horen dat de andere aspecten van jullie verblijf beter zijn bevallen. We hopen jullie nog eens een keer terug te zien en dat we jullie dan een schoon en aangenaam verblijf kunnen bieden!

Beoordeeld op 6 september 2020

Echt een top overnachting gehad. Altijd fijn als je welkom bent en voelt met je twee teckeltjes. Personeel was vriendelijk en heel oprecht! Dat is fijn. Had het idee dat geen vraag te gek voor ze was. Zelfs bakjes (die wij zelf vergeten waren) voor voer en water voor de hondjes is geregeld. Parkeren was ook top geregeld! Wij komen graag nog een terug.

Datum van verblijf: september 2020
Receptie Breda, Guest Services / Front Office van Apollo Hotel Breda City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2020

Beste gast,

Wat ontzettend fijn om te horen. We zijn zelf ook erg fan van dieren, dus deze zijn zeker welkom.
We proberen altijd mee te denken met gasten; maakt niet uit wat voor vragen! ;)

We hopen jullie snel weer te zien!

Beoordeeld op 24 augustus 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst bij aankomst. Houden rekening met Corona en route staat goed op de vloer met pijlen aangegeven. Ruim voldoende ontsmettingsmiddel punten voor je handen.
Hotel is praktisch gelegen naast centraal station Breda. Onze kamer keek direct uit op t perron. Je hoort t trein verkeer op de kamer, omdat t weekend was viel de drukte van treinen mee. Reserveer je door de week, probeer dan aan de andere zijde n kamer te boeken dat scheelt wellicht.
Sanitair schoon, op sommige plaatsen op kamer spinnen rag.
Ontbijt was erg goed. Alle broodjes en beleg was apart verpakt. Erg hygiënisch en goed over nagedacht. De ruimte rond buffet was goed aangegeven met een routing, tis jammer dat gasten het niet(willen) begrijpen. Aan hotel medewerkers heeft t niet gelegen. Zeker n adres om terug te gaan.

Datum van verblijf: augustus 2020
Receptie Breda, Guest Services / Front Office van Apollo Hotel Breda City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2020

Beste M,

Wat fijn te horen dat alles naar wens is geweest! Super fijn om te horen dat jullie alles m.b.t. de corona protocollen goed vonden, wij doen ons uiterste best om aan alle richtlijnen te voldoen en onze gasten een fijn en veilig verblijf te bieden.
De feedback m.b.t. de spinnenrag heb ik doorgezet naar onze huishoudinig, zij gaan dit direct nakijken en verhelpen. Dit had uiteraard niet mogen gebeuren, maar fijn dat u het aangeeft!

Heel erg bedankt voor de mooie review en wij hopen dat wij jullie in de toekomst nog een keer mogen verwelkomen in ons hotel!

Beoordeeld op 20 augustus 2020 via mobiele applicatie

Een nachtje Breda, mooi karakteristiek industrieel hotel.

We werden vriendelijk welkom geheten, hotel is modern en zo te zien recentelijk ingericht. In de lobby was het warm (buiten was het snikheet) maar de kamer heeft airco!
Bed wat zacht maar dankzij de airco goed geslapen.

Parkeren kan op eigen terrein (tegen betaling).

Ontbijtbuffet was verder goed, scrambled egg, spek, kwark of een broodje en croissantje verder kan je sinaasappels persen voor je eigen sapje en je kan binnen of op het terras ontbijten.

Hotel ligt naast het station en met 10-15 minuten wandelen (door een prachtig park) ben je in hartje centrum dus goede uitvalsbasis.

Kortom een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2020
Receptie Breda, Guest Services / Front Office van Apollo Hotel Breda City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2020

Beste Guido,

We bedanken je graag voor de uitgebreide review!
Fijn dat jullie ons hotel zouden aanraden.
Het is erg warm geweest inderdaad, maar gelukkig maakt de airconditioning het een stuk beter uit te houden.

We hopen jullie graag opnieuw te verwelkomen!

Beoordeeld op 22 juli 2020 via mobiele applicatie

Hotel is gelegen naast het station van Breda op enkele minuten wandelen van het centrum (wandeling door het mooie stadspark Valkenberg).
De (deluxe) kamers van het hotel zijn ruim en voorzien van alle comfort (oa koffie en thee faciliteiten). Goed om weten, kamer wordt enkel gereinigd op verzoek (deurhanger).
Het ontbijt is uitgebreid, ook in deze Corona tijden en eraan aangepast (etenswaren hygiënisch verpakt).
Grote troef van dit hotel is hun hospitality. De volledige staf is buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig. Dikke pluim!

Datum van verblijf: juli 2020
Receptie Breda, Guest Services / Front Office van Apollo Hotel Breda City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2020

Beste Ivan,

We willen je bedanken voor de lovende woorden! Wat fijn om te horen.

We hopen je nog eens opnieuw te verwelkomen in ons hotel.