4 weken geleden beoordeeld

Goede ligging. Goed verzorgd ontbijt. De kamer was echter niet schoon. Het 3 gangen diner bij ons verblijf was zeer matig. De vis was niet gaar en de ambiance ongezellig.Wij komen hier niet meer terug.

Datum van verblijf: maart 2019
ApolloHotelBreda, Manager van Apollo Hotel Breda City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Getaway57874485551,

Hartelijk bedankt voor deze review!
Wat vervelend om te lezen dat het verblijf niet helemaal naar verwachting is geweest.
Dankuwel voor de feedback over de schoonmaak en ons restaurant. We zullen dit intern bespreken, en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen.
Nogmaals onze excuses voor deze ervaring en hopen jullie desondanks nog eens te mogen ontvangen.

4 weken geleden beoordeeld

Zeer fijn hotel op loopafstand van het centrum. Rustig gelegen ondanks dat het station vlakbij is. Goed verzorgd ontbijt en mooie kamer. Zeer schoon. Zeer servicegerichte medewerkers. Kortom een prima hotel voor een weekendje weg.

Datum van verblijf: maart 2019
ApolloHotelBreda, Manager van Apollo Hotel Breda City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste GoPlaces551554,

Bedankt voor deze positieve review!
Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van het verblijf en dat jullie het personeel als vriendelijk en behulpzaam hebben ervaren.
We kijken ernaar uit jullie snel weer te mogen ontvangen!

Team Apollo Breda

4 weken geleden beoordeeld

Super ligging naast het cs en op loopafstand van het centrum door een park. Personeel heel vriendelijk ontbijt is goed. Koffer konden we achterlaten toen we op de dag van vertrek nog even de stad in wilden. Al met al prima. Badkamer is een beetje gedateerd

Beste Maps11544954899,

Bedankt voor deze positieve beoordeling!
Wat ontzettend leuk om te lezen dat het verblijf naar wens is geweest en dat je het personeel als vriendelijk hebt ervaren.
We ontvangen jullie heel graag snel weer in Breda!

4 weken geleden beoordeeld

Hotel ligt dichtbij het centrum en station. Kamers zijn ruim. Genoeg parkeer mogelijkheden 15 euro per dag. Gezellige bar beneden en heel vriendelijk personeel.Loop afstand centrum 10 min.met de auto 4 minuten.

Beste Monique U,

Hartstikke bedankt voor deze positieve review! Wat leuk om te lezen, hier worden we blij van!
We hopen dat we jullie snel weer mogen ontvangen.

Beoordeeld op 15 maart 2019

Prima ontbijtbuffet, vriendelijke medewerksters (hoewel we bij het uitchecken wat aan de lange kant moesten wachten, terwijl er twee medewerkster met een klant bezig waren). Ook kan het raam in de kamers van het oude gedeelte van het hotel niet open. Dat is een vrij groot nadeel. Locatie is goed en kamers zien er netjes en mooi uit.

Datum van verblijf: maart 2019
ApolloHotelBreda, Manager van Apollo Hotel Breda City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste Journey44371981060,

Bedankt voor deze eerlijke beoordeling.
We vinden het jammer om te lezen dat u gematigd positief bent over het verblijf.
De benoemde verbeterpunten zullen we oppakken met het management zodat we dit wellicht in de toekomst kunnen verbeteren.

Desondanks hopen wij u bij een volgend bezoek aan Breda weer te mogen ontvangen.
Team Apollo Breda