Beoordeeld op 25 februari 2018

heel goede service vriendelijke ontvangst kort bij het centrum met vele winkel en prima italiaan geen last van treinen goed ontbijt aangename ontbijt ruimte ruime keuze van ontbijt parking service vlotte wifi

• Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
ApolloHotelBreda, Manager van Apollo Hotel Breda City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2018

Beste casteleynd2018,

Bedankt voor het schrijven van een beoordeling op Tripadvisor.
Wat goed om te lezen dat jullie het verblijf als heel goed ervaren hebben en dat jullie genoten hebben van de leuke stad Breda.

Wij hopen jullie bij een volgend bezoek aan Breda weer te mogen verwelkomen!
Met Brabantse groet, Team Apollo

Beoordeeld op 24 februari 2018

Uitstekend hotel, vriendelijk en deskundig personeel, gezellige bar, goed ontbijt. Diner hebben we niet geprobeerd. Mooie ligging naast een park. Vanuit het hotel ben je in 10 minuten lopend in het centrum van Breda.

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie

Beste b0gaert,

Bedankt voor deze mooie beoordeling.
De mooie woorden over het personeel gaan we zeker met iedereen delen!

Wij hopen jullie bij een volgend bezoek aan Breda weer te mogen ontvangen!

Beoordeeld op 22 februari 2018

Zeer aangename eerste ervaring. Mijn vrouw en ik hebben genoten van de rust. Vooral van de heerlijke gerechten van de menu in het restaurant. Ook het ontbijt was een uitgebreid buffet en zeer lekker. Super.

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie

Beste christopheboeve,

Bedankt voor deze mooie beoordeling over ons hotel!
Super dat jullie het hotel als aangenaam ervaren hebben mede dankzij de rust en de heerlijke gerechten.

Wij hopen jullie snel weer te mogen ontvangen!
Met gastvrije groet, Team Apollo

Beoordeeld op 18 februari 2018

Helemaal goed en wij zijn echt wel wat gewend! Reizen echt heel veel, maar hier voeleden we ons echt welkom! Veel steden trips gemaakt, heel Europa gezien, maar slechts af en toe kom je een hotel tegen waar bijna alles klopt.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
ApolloHotelBreda, Manager van Apollo Hotel Breda City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Beste jrotensen1963,

Bedankt voor deze fantastische beoordeling over ons hotel!
De mooie complimenten gaan wij met het hele team delen, dank hiervoor.

Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 6 februari 2018

Prima alleen douche mag wel wat harder, meer druk,goed ontbijt goed bed geschokt even locate Breda als stad viel ons een beetje tegen seining cultureel veel bars en restaurants. Volgende keer een andere stad maar Inzien mogelijk wel Apollo

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
ApolloHotelBreda, Manager van Apollo Hotel Breda City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2018

Beste janfv2018,

Bedankt voor het geven van deze mooie beoordeling op Tripadvisor.
We hebben op verschillende plekken in Nederland een Apollo zitten hopelijk zit er iets voor jullie bij en hopen wij jullie daar weer te mogen ontvangen!

Graag tot ziens.