Beoordeeld op 5 februari 2018

Ik had niet verwacht dat het zo rustig zou zijn, vlakbij het station en het centrum. Complete stilte gehad. De kamer is wel een beetje warm, ook omdat de ramen niet open kunnen.
Fijne, ruime kamer. Prettig dat de uitcheck pas om 12:00 is.

Datum van verblijf: februari 2018
ApolloHotelBreda, Manager van Apollo Hotel Breda City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2018

Beste Ellen,

Bedankt voor het schrijven van een beoordeling.
Wat fijn dat je genoten hebt van de rust en het late uitchecken.

Wij hopen je bij een volgend bezoek aan Breda weer te mogen ontvangen!

Beoordeeld op 29 januari 2018

Een perfecte locatie gelegen vlakbij een mooi park, wij hadden hier ook uitzicht op en het ontvangst door het personeel wat ook goed en informatief! Er hangt een erg gezellige sfeer bij het personeel, maar ook als je nog een drankje wilt drinken bij de bar, dan zal ik dat zeker aanraden.

Datum van verblijf: januari 2018
ApolloHotelBreda, Manager van Apollo Hotel Breda City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2018

Beste dianne548,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling op Tripadvisor.
Wat goed om te lezen dat je de sfeer en het personeel als goed hebt ervaren.
Wij hopen je bij een volgend bezoek aan Breda weer te mogen verwelkomen!

Team Apollo Breda

Beoordeeld op 29 januari 2018

Slechts 1 nachtje gebleven, goede ervaring. Tip is om wat meer duidelijkheid in de omgeving te geven ivm eenrichtingswegen etc. Als je later op de avond terugkomt is het parkeren lastiger. Het is gratis parkeren dus is het vol.

Beste 145miradal,

Bedankt voor het geven van een beoordeling.
Super om te lezen dat je het hotel als positief ervaren hebben.
De tip om de route te verduidelijken gaan we zeker intern bespreken om te kijken hoe we dat kunnen verbeteren, bedankt voor het doorgeven.

Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Team Apollo Breda

Beoordeeld op 27 januari 2018

Vriendelijke medewerkers, gezellige bar, mooie kamers, goed ontbijt. Op loopafstand van het centrum. Wij verbleven met meerdere stellen, geboekt via hotelspecials. Prijs/kwaliteit en verzorging echt prima!!

Datum van verblijf: januari 2018
ApolloHotelBreda, Manager van Apollo Hotel Breda City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2018

Beste mbrQ7576ZD,

Bedankt voor deze mooie review op Tripadvisor.
De mooie woorden over ons hotel zullen wij zeker delen met het hele team.

Wij hopen jullie snel weer te mogen ontvangen!

Beoordeeld op 26 januari 2018

Apollo Breda is een heerlijk hotel met vriendelijk personeel, goede kamers en een perfecte ligging. Kamers zijn schoon en ruim en de bedden zijn erg goed. Al met al wederom een heerlijk nachtje weg in het mooie Breda. Tot snel!

Beste Ester L,

Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Super om te lezen dat je wederom genoten hebt van het verblijf en het mooie Breda!

Graag tot je volgende bezoek aan Breda.