Beoordeeld op 18 maart 2018 via mobiele applicatie

Een aanrader , netjes en schoon hotel waar vriendelijke mensen werken , gezellige bar waar je heerlijk een drankje kunt drinken.
Fijne bedden en goed ontbijt , en gratis parkeren.
In de buurt van de snelweg en her mooie centrum van Breda.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Wij kwamen veelte vroeg aan( 11 uur) en er werd gelijk wat voor ons geregeld. Met de schoonmaakster werdt overlegd welke kamer er vrij waren en we kregen een kamer op de begaande grond. Een misschien iets ouderwetse kamer, maar daarentegen super schoon en netjes. Fijn hotel met goed ontbijt en super aardig personeel!

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 10 maart 2018 via mobiele applicatie

Een vriendinnen ik hebben een paar jaar geleden besloten geen kadootjes .
meer te geven maar samen uit lunchen te gaan.
Het werd een high Tea in het Amrath hotel Breda.
Eerst een voorgerecht kleine carpattio, daarna een schaaltje met soep, een gefrituurd erg lekker balletjes nog een hapje.. daarna al die kleine zoete hapjes.
Veel verschillende thee en bubbels voor af.
Alles was heerlijk en natuurlijk te veel dus heb ik thuis wat extra fruit gegeten als diner

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 24 februari 2018 via mobiele applicatie

Hotel oogt alsof het verdwaald is vanuit het Oostblok. Buitenzijde is erg treurig en ook aan de binnenkant heeft de tijd stilgestaan. De kamer was schoon maar zeer gedateerd. Dat gold zowel voor de voorzieningen (tv, kasten, badkamer) als voor de aankleding (gordijnen, vloerbedekking, etc.). Personeel is vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt was zeer uitgebreid en prima verzorgt. Bijna luxe te noemen. Wij hadden een afspraak in de regio en dit volstond voor het doel, maar geen aanrader voor een romantisch weekendje ofzo.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 11 januari 2018

Leuk hotel , is recent vernieuwd maar oogt niet echt modern.
Heel goede keuken en goed verwarm zwembad.
Propere kamer en zeer vriendelijk personeel.
Parking betalend voor sommige vormen van boeking.
Wel een aanrader.

Kamertip: kamers langs de achterkant iets rustiger, langs voorzijde verkeer
Datum van verblijf: januari 2018