Cja V
Grave, Nederland

Zeer goede keuken. Bedden Confort Room niet best.

4,0 van 5 bollen14 aug 2022 beoordeeld
Eenpersoonsbedden worden tegen elkaar geschoven, maar schuiven tijdens het slapen uit elkaar waardoor ik tussen de bedden viel. Het bed wordt niet opgemaakt met een hoeslaken maar met een gewoon laken, dit ligt niet prettig omdat het schuift en los gaat en je gewoon op de kale matras ligt. (er wordt namelijk geen bescherm hoeslaken gebruikt wordt, niet hygiënisch vind ik.
Kamer en badkamer zijn schoon.
Datum van verblijf: augustus 2022
3,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Algotels
Exterior View Sign
3.8 km van Golden Tulip Keyser Breda
Meer hotels in Breda bekijken
Beoordeeld op 3 augustus 2022

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, TOP ! Prachtige zeer rustige "suite kamer". Het menu in het "Orange restaurant" super lekker , fijne smaken. Het hotel is niet ver van het centrum gelegen. Alles te voet bereikbaar.

Kamertip: Hoeksuites zijn groot en zeer rustig.
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 24 juni 2022 via mobiele applicatie

Een weekend arrangement bij hotel Keyser in Breda.
Goed bereikbaar, parkeren in Chassé garage voor € 10,- per 24 uur. Loopafstand naar hotel 5 minuten.
Hotel ligt in centrum van Breda, alles goed bereikbaar.
Goed restaurant met een ‘hippe’ kaart.
Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
We hebben genoten 😊

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 8 juni 2022

We kwamen voor het jaarlijkse jazzfestival. Na de gemaakte reservering, en een verzoek om de losse bedden aan elkaar te schuiven zijn we gebeld. Tegen een zeer vriendelijk extra bedrag werd ons een suite aangeboden. Deze is in een gebouw ernaast. Wat een verrassing, lekker ruim. Allemaal foto,s van de Beatles.aan de muur en heel rustig. Om mijn vrienden te zien optreden konden we lekker een drankje nemen en hoefden niet terug naar Amsterdam te rijden. De locatie is gunstig, rustig en vlak bij het centrum en de grote theaters.

Kamertip: We loved de Beatles suite. En de zeer vriendelijke front desk staff.
Datum van verblijf: mei 2022
Tommie van der Heijden, Other van Golden Tulip Keyser Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2022

Beste Pauli,

Nogmaals dank voor uw mooie woorden.
We zijn blij dat u zo heeft genoten heeft van uw verblijf.

Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 15 mei 2022 via mobiele applicatie

Erg netjes hotel met zeer vriendelijk personeel. Het eten is heerlijk (we hadden ontbijt en wat hapjes in de hotel lobby). Het personeel is heel erg behulpzaam en de kamers zijn schoon en verzorgd. Het bed slaapt erg lekker en het hotel is ook nog eens op loopafstand van het centrum van Breda. Ik kan echt absoluut niets slechts zeggen over dit hotel. Als ik weer eens een hotel boek in Breda kom ik hier zeker terug!

Datum van verblijf: mei 2022
Tommie van der Heijden, Other van Golden Tulip Keyser Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2022

Beste Lisa Maria,

Hartelijk dank voor deze mooie review!
Fijn om te lezen dat uw verblijf zo naar wens is geweest en u eigenlijk geen aanmerkingen heeft.
Hopelijk mogen wij u inderdaad snel weer begroeten in Breda!

Beoordeeld op 9 mei 2022

Als onderdeel van ons wandelen overnachtten we hier in dit hotel. Vriendelijke ontvangst, goede kamer, prima en overvloedig eten .

Op loopafstand van de binnen stad en ook nog alle festiviteiten van Koningsdag met heel veel gasten.
Parkeren duur maar daar kan hotel n iets aan doen

Datum van verblijf: april 2022

Beste Jo,

Hartelijk dank voor uw mooie en positieve beoordeling.
Altijd leuk om te lezen dat uw verblijf zo naar wens is geweest.
Betaald parkeren is inderdaad jammer, maar helaas geldt dit voor bijna het hele centrum van onze stad.

Hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen!