Priceline
Hotels.comUS$ 119
eDreamsUS$ 126
Trip.comUS$ 130
Beoordeeld op 15 september 2021

We hebben hier twee overnachtingen gedaan inclusief ontbijt en een diner.
Het ontvangst aan de receptie was netjes en vlot. We kregen ook goede informatie voor de binnenstad. De kamer is niet heel groot maar voldeed. De inrichting was compleet, schoon en alles werkte. We hadden een koelkastje gevraagd en deze hadden ze ook neergezet maar onze kamer had al een inbouwkoelkast.

Het fixed diner was beter dan we hadden verwacht. Vaak is dit een fijn lokkertje voor een hotel maar hier niet. De vier gangen waren allen boven gemiddeld en vooral heel smakelijk. Ook de huiswijnen zijn van goede kwaliteit. We hebben ervan genoten!

Toch hebben we helaas ook een punt ter verbetering. Het ontbijt is een grote puinhoop. Het eten staat op meerdere plekken in het restaurant opgesteld waardoor iedereen continu dwars door elkaar heen moet lopen. In deze tijd van corona is dit niet erg wenselijk.

Dit hotel is zeker een aanrader voor een weekendje weg in het gezellige Breda.

Beoordeeld op 11 september 2021

Ontvangst en service is vriendelijk en in ongedwongen sfeer. Het hotel heeft goede groene initiatieven. De hygiëne is uitstekende en het coronabeleid is goed geïmplementeerd. Prima ontbijt buffet en een goede keuken voor het diner.
De locatie is ideaal voor stadswandelingen en shopping.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 3 september 2021 via mobiele applicatie

Erg vriendelijk personeel en goede ontvangst.
Prima (iets wat zachte) bedden en een schone, nette kamer. Uitgebreid ontbijt waar voor ieder wat wils is.
Hotel ligt op een uitstekende locatie op loopafstand van het centrum. Parkeergelegenheid (betaald) is er in omgeving voldoende.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 28 augustus 2021

vriendelijk personeel en een prima kamer auping bed en een goed ontbijt alleen de mini koelkast was leeg en deed het niet zodat je niet een gekoeld flesje water had wel koffie en thee.
toilet gescheiden van badkamer

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Valse start, kamer was nog niet schoongemaakt terwijl wij 1,5 uur na de aangegeven incheck tijd arriveerden. Of wij even een rondje door de stad konden lopen en een half uur later terugkomen. Verder geen compensatie aangeboden, los van een gratis welkomst drankje.

Gelukkig was het mooi weer want onze kamer was alleen buitenom te bereiken vanaf de receptie / het restaurant.

Kamer was wat gedateerd maar ok, al was de douchestraal slap en was de douchekop niet vast te zetten op de juiste hoogte, zakte steeds naar beneden. Afstandsbediening tv deed het niet. Schoonmaakster (volgende ochtend blijkbaar wel op tijd) zet karretje met lakens etc. frontaal voor de trap waar wij met koffers naar beneden willen lopen.

Ontbijt was goed, het aanvullen van bepaalde producten liet wel op zich wachten maar dat paste inmiddels wel in het plaatje wat wij hebben van de organisatie.

Enige voordeel is de ligging naast het centrum van Breda, waarschijnlijk daarom ook de hoge prijs.

Al met al rommelig/chaotisch gestressed personeel en geen 140 euro per nacht (2p) waard, heb veel betere ervaringen gehad voor dat geld.