Agoda.com
Expedia.comUS$ 109
eDreamsUS$ 126
ZenHotels.comUS$ 109
Beoordeeld op 11 september 2021

Ontvangst en service is vriendelijk en in ongedwongen sfeer. Het hotel heeft goede groene initiatieven. De hygiëne is uitstekende en het coronabeleid is goed geïmplementeerd. Prima ontbijt buffet en een goede keuken voor het diner.
De locatie is ideaal voor stadswandelingen en shopping.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 3 september 2021 via mobiele applicatie

Erg vriendelijk personeel en goede ontvangst.
Prima (iets wat zachte) bedden en een schone, nette kamer. Uitgebreid ontbijt waar voor ieder wat wils is.
Hotel ligt op een uitstekende locatie op loopafstand van het centrum. Parkeergelegenheid (betaald) is er in omgeving voldoende.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 28 augustus 2021

vriendelijk personeel en een prima kamer auping bed en een goed ontbijt alleen de mini koelkast was leeg en deed het niet zodat je niet een gekoeld flesje water had wel koffie en thee.
toilet gescheiden van badkamer

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Valse start, kamer was nog niet schoongemaakt terwijl wij 1,5 uur na de aangegeven incheck tijd arriveerden. Of wij even een rondje door de stad konden lopen en een half uur later terugkomen. Verder geen compensatie aangeboden, los van een gratis welkomst drankje.

Gelukkig was het mooi weer want onze kamer was alleen buitenom te bereiken vanaf de receptie / het restaurant.

Kamer was wat gedateerd maar ok, al was de douchestraal slap en was de douchekop niet vast te zetten op de juiste hoogte, zakte steeds naar beneden. Afstandsbediening tv deed het niet. Schoonmaakster (volgende ochtend blijkbaar wel op tijd) zet karretje met lakens etc. frontaal voor de trap waar wij met koffers naar beneden willen lopen.

Ontbijt was goed, het aanvullen van bepaalde producten liet wel op zich wachten maar dat paste inmiddels wel in het plaatje wat wij hebben van de organisatie.

Enige voordeel is de ligging naast het centrum van Breda, waarschijnlijk daarom ook de hoge prijs.

Al met al rommelig/chaotisch gestressed personeel en geen 140 euro per nacht (2p) waard, heb veel betere ervaringen gehad voor dat geld.

Beoordeeld op 14 augustus 2021

Het hotel ligt midden in Breda op 5 minuten lopen van de Grote Markt. We hebben gebruik gemaakt van een mooie aanbieding: 5 nachten verblijven en 4 nachten betalen. Met een upgrade naar een Suite (met individueel bedienbare airco) voor slechts €50,- extra (in totaal). De suite is zeer ruim en is voorzien van luxe Auping boxspring bedden. De badkamer is naast een ligbad ook nog voorzien van een aparte douche. Alleen ontbrak de vitrage voor de ramen. De onderste helft is wel voorzien van matglas, maar omdat wij op de 1e verdieping zaten (kamer 124), kijk je van de hogere verdiepingen aan de overkant toch gewoon naar binnen.
Het ontbijt is prima geregeld. Er is veel keus, maar het kan nog wel wat uitbundiger. V.w.b. de vleeswaren was er wel een redelijke keus, maar de kwaliteit kan wel wat beter. Ook voor de kaas is de keus tussen een vierkant plakje gewone kaas en komijnekaas nogal aan de magere kant. Wat extra keus uit wat Franse kaasjes zou hier gewenst zijn. Vis, bijvoorbeeld gerookte zalm, was helemaal niet aanwezig. Er waren gekookte eitjes en roerei vergezeld door bacon en worstjes. De koffie uit de koffiemachine was van uitstekende kwaliteit.
Resumerend kan gesteld worden dat het een prima hotel is om in te vertoeven.