Golden Tulip Keyser Breda
  • Restaurant
Novotel Breda(Breda)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Hotel
  • Restaurant
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
  • Gratis parkeren
Boutique Hotel Het Scheepshuys(Breda)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Priceline
22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst kregen wij een andere kamer vanwege aanwezige voetbalteams, dat was prettig . Alle kamers lagen naast elkaar, zeer ruime kamers met een zitje en aparte wc.Heerlijk ontbijt, zowel zoet als hartig, werd steeds bijgevuld. Medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam.

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
GT_Keyser_Breda, other van Golden Tulip Keyser Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2018

Beste Nanda, bedankt voor deze positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles voor jullie naar wens is geweest! Wij hopen tot een volgende keer in ons stadshotel.

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gemakkelijk hotel in het centrum van Breda. We kregen een rustige kamer zonder overlast van buren. Er was op dat moment een grote groep supporters die nogal veel gedronken hadden in het hotel, dus dat was even afwachten. Maar het bleef rustig.
Bed was wel een beetje doorgezakt in het midden dus dat rolde je steeds naar toe. De prijs was aan de hoge kant, maar via zogenaamde aanbiedingen op websites zouden we toch duurder zijn.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner

Beste heer Peiffer, hartelijk dank voor het nemen van de tijd voor deze review! Wij hopen u bij een volgend bezoek aan Breda weer te mogen verwelkomen. Indien u rechtstreeks bij ons boekt via mail of telefonisch hebben wij het meest voordelige tarief voor u.

13 januari 2018 beoordeeld

Wij verbleven hier een weekendje met vrienden. Lagen op het zesde verdiep waar het rustig is en een uitzicht hebt op het stadsarchief en wat oudere gebouwen. De kamer was proper en de bedden goed. Je hebt koffie en thee ter beschikking. Ontbijt ook goed en zeker genoeg. Ligt op een tien min wandelen van de grote markt en de winkelstraten. Heel vriendelijk personeel, zeker de baas van het hotel. Echt een aanrader voor een weekendje Breda.

Verbleef: januari 2018

Beste Ann, hartelijk dank voor deze mooie woorden! Wij zien jullie graag terug bij een volgend weekendje bourgondisch Breda!

10 januari 2018 beoordeeld

In mooi ruim hotel aan de rand van het centrum van Breda met alle bezienswaardigheden op loop afstand. Breda is een fijne stad om te bezoeken, zowel voor cultuur als shoppen. Het hotelpersoneel is erg vriendelijk en het restaurant heeft een fijne kaart.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner

Beste gast, namens het hele Keyser team hartelijk dank voor deze positieve review! Wij hopen jullie bij een volgend bezoek aan Breda wederom te mogen verwelkomen.

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven er van 30/12/2017 tot 1/1/2018. Met een arrangement geboekt via superdealux.travel en hadden de suite bijgeboekt. Wat een heerlijk hotel alles was in orde een zeer mooie suite met als welkomst geschenkje een flesje prosecco. Het personeel was heel vriendelijk. Als ook de ontvangst aan de receptie. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Op oudejaar hebben we er genoten van een heerlijk 4 gangenmenu. Het hotel ligt rustig en toch in het centrum van Breda. We komen zeker nog eens terug.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner

Beste Arwen, wat een mooie woorden hartelijk dank hiervoor! Wat fijn dat wij hebben mogen bijdragen aan een mooie jaarwisseling in bourgondisch Breda! Wij zien er naar uit jullie bij een volgend verblijf weer te verwelkomen.