13 januari 2018 beoordeeld

Wij verbleven hier een weekendje met vrienden. Lagen op het zesde verdiep waar het rustig is en een uitzicht hebt op het stadsarchief en wat oudere gebouwen. De kamer was proper en de bedden goed. Je hebt koffie en thee ter beschikking. Ontbijt ook goed en zeker genoeg. Ligt op een tien min wandelen van de grote markt en de winkelstraten. Heel vriendelijk personeel, zeker de baas van het hotel. Echt een aanrader voor een weekendje Breda.

Verbleef: januari 2018
GT_Keyser_Breda, other van Golden Tulip Keyser Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2018

Beste Ann, hartelijk dank voor deze mooie woorden! Wij zien jullie graag terug bij een volgend weekendje bourgondisch Breda!

10 januari 2018 beoordeeld

In mooi ruim hotel aan de rand van het centrum van Breda met alle bezienswaardigheden op loop afstand. Breda is een fijne stad om te bezoeken, zowel voor cultuur als shoppen. Het hotelpersoneel is erg vriendelijk en het restaurant heeft een fijne kaart.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner

Beste gast, namens het hele Keyser team hartelijk dank voor deze positieve review! Wij hopen jullie bij een volgend bezoek aan Breda wederom te mogen verwelkomen.

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven er van 30/12/2017 tot 1/1/2018. Met een arrangement geboekt via superdealux.travel en hadden de suite bijgeboekt. Wat een heerlijk hotel alles was in orde een zeer mooie suite met als welkomst geschenkje een flesje prosecco. Het personeel was heel vriendelijk. Als ook de ontvangst aan de receptie. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Op oudejaar hebben we er genoten van een heerlijk 4 gangenmenu. Het hotel ligt rustig en toch in het centrum van Breda. We komen zeker nog eens terug.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner

Beste Arwen, wat een mooie woorden hartelijk dank hiervoor! Wat fijn dat wij hebben mogen bijdragen aan een mooie jaarwisseling in bourgondisch Breda! Wij zien er naar uit jullie bij een volgend verblijf weer te verwelkomen.

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Netjes, modern, schoon, heerlijk ontbijt, zeer centraal gelegen, 5 minuten lopen naar het zeer gezellige centrum. Vriendelijk personeel. Onze kamer was nog niet beschikbaar, dus kregen we gelijk een andere kamer.
We komen zekere terug!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner

Beste Helga, hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze positieve review in te vullen. Goed om te horen dat jullie terugkomen, tot dan!

2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn zusje en ik hadden een kamer geboekt in Keyser om NYE te vieren. De kamer is gelegen in het nieuwe gedeelte van het hotel. Prachtige kamer. De reden dat ik deze beoordeling schrijf is echter vanwege de receptioniste, Barbara. Wat een vriendelijke vrouw! Die begrijpt het begrip ‘hospitality’ volledig!

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden

Beste Yvonne, wat een mooie woorden voor onze receptiecollega Barbara. Wij hebben deze pluim aan haar doorgegeven :) Fijn dat wij hebben kunnen bijdragen aan een mooie jaarwisseling! Hopende jullie bij een volgend bezoek aan Breda weer te mogen verwelkomen.