Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
US$ 167
Volledig restitueerbaar voor do 5 okt.
Geen aanbetaling vereist
Hotels.com
Booking.com
US$ 167
Volledig restitueerbaar voor wo 4 okt.
Expedia.comUS$ 167
PricelineUS$ 167
Orbitz.comUS$ 167
alle 12 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (107)
Beoordelingen filteren
107 resultaten
Waardering van reizigers
12
47
32
10
6
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
12
47
32
10
6
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 107 beoordelingen
Beoordeeld op 11 maart 2022 via mobiele applicatie

Leuk hotel op top locatie, ontbijt is oké had wel iets anders qua drinken bij het ontbijt gehoopt. Ik drink geen koffie en thee er was jus d'orange maar zeer beperkt ( lees 1 klein glaasje)
Maar de bedden tja das niet best, als je een extra bed bij boekt en hier ook voor betaalt verwacht je dan ook een bed en geen slaapbank! En wat voor een bank!!! Er viel niet op te slapen vanwege een lat die in het midden aanwezig was. Uiteindelijk zittend in slaap gevallen ik jan je vertellen das niet best voor iemand die 50+ is.
Dit hebben we gemeld en hier wordt vervolgens niets mee gedaan. Toen mail gestuurd en na weken een zeer flauwe mail terug gekregen .
Ik zal dit hotel niemand aanraden als je dus een heerlijk nachtrust wilt hebben

Kamertip: Wil je hier toch slapen, kies dan een kamer met een echt bed
Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank 825sonjal
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 15 augustus 2021

het hotel licht in het hart van Breda via de st annastraat bereikbaar via de steegje. toen vriendinnen uitgeladen met de koffers en auto gepakeerd iop parkeerplaats in de buurt.
kleine kamer en 2 kleine boven ramen geen uitzicht
nieuwe badkamer erg mooi geen stopcontact op douche en schapje om je spullen op te zetten en haak om de handdoek op te hangen fohn ontbreekt.
Bedden zijn goed en schoon kon aan 1 kan van het bed niet lopen
mooi buro. net setje toilet spullen

Datum van verblijf: augustus 2021
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank gerdinah2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 20 juli 2020

Heel vriendelijke bediening we hadden zin naar mosselen en ze waren overheerlijk.
27 euro onbeperkt.
Fijne ligging op de grote markt in breda.
Op terras zaten we op een rustige manier met afstand omwille van corona.

Kamertip: Wij zijn enkel naar het restaurant geweest
Datum van verblijf: juli 2020
    • Locatie
    • Service
Bedank christophespinnewyn
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 18 januari 2020 via mobiele applicatie

Dit was de tweede keer dan we hier sliepen! Wederom zag het er allemaal weer keurig uit! Goed verzocht en nette kamers!

Aandachtspuntje voor het personeel: wij gingen in de ochtend om 09:00 uur ontbijten... Er was veel op en we moesten een tijd wachten tot de croissantjes uit de oven kwamen en de eieren werden aangevuld. De mevrouw die dit deed rende zich rot. Wij hadden het gevoel, dat ze niet hadden verwacht dat er zoveel mensen kwamen ontbijten. Maar als het goed is weet je hoeveel gasten je hebt. Tip ontbijt beter voorbereiden, gasten willen niet lang wachten voor een broodje en een bord welke ook op waren. Verder echt een aanrader qua locatie en hotel!

Datum van verblijf: januari 2020
2  Bedank Woppie_12
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 9 december 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden gereserveerd in een hotel achter de hoek. Maar daar was een fout gebeurd met de boeking waardoor ze ons hadden doorverwezen naar dit hotel. Ze beloofden ons een ‘luxe’ kamer. Niets van gemerkt, kleine badkamer die bijna onder water stond na het douchen EN een kamer vlak naast een verluchtingssysteem dat heel de nacht hoorbaar was! TIP: verhuur deze kamer niet aan gasten!

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank magalir1989
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
ColonieBreda, Eigenaar van Stadshotel de Klok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019

Goedemiddag, Dank voor het plaatsen van uw review. De afzuiging op de foto is van het restaurant waar u gegeten heeft: Con Fuego. Samen met hen is een klok geplaatst op de stroomvoorziening van dit apparaat. Stel ze vergeten hem uit te zetten dan gaat hij om 01:00 uiterlijk uit. Dit is juist gedaan om overlast te voorkomen. Heeft u de hele nacht hier geluid uit gehoord? Dan functioneert de klok mogelijk niet goed, ik zal hier naar laten kijken. Excuses voor het ongemak. Wat betreft de douche, ook dit zal aandacht krijgen. Overigens had u dit ook bij onze balie aan kunnen geven dan was er meteen actie ondernomen. Van de receptioniste begreep ik dat u bij vertrek aan haar gemeld heeft dat alles naar wens was, dat blijkt dus niet het geval. Het is in alle gevallen prettig om bij vertrek al geïnformeerd te worden als er zaken niet in orde zijn, nu achteraf staan we voor een voldongen feit en kan ik niet veel meer doen dan excuses maken en balen van een slechte review online. Het is me niet duidelijk wie het woord "luxe" gebruikt heeft. Wij werken met kamertypes standaard en comfort. De comfort kamers zijn ruimer dan de standaardkamers. Luxer zijn deze geenszins, de faciliteiten zijn in grote lijnen gelijk. Nogmaals mijn excuses, ik hoop dat u ons hotel in de toekomst nog een kansje zult gunnen. Reserveert u dan direct via mij, ik zal dan zorgen voor een leuke kamer met bijpassende verzorging. Groet, Peter van Belle

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken