“Super lekker gegeten!!!”

Geclassificeerd als nr. 219 van 376 Restaurants in Breda
8 augustus 2021 beoordeeld

Leuke sfeer.
Kwalitatief lekker eten.
Kleine heerlijke tapas hapjes waaronder de butter hicken die zeker aantebevelen valt.

Datum van bezoek: augustus 2021

1 augustus 2021 beoordeeld

Echt een AANRADER! Wij hebben ontzettend genoten van het heerlijke aziatische eten en de vriendelijke bediening.Bij tante Lein heerst er een relaxte sfeer. Ook hebben wij onze ogen uitgekeken wat betreft de inrichting van dit authentieke restaurant. Wij komen zeker nog een keer terug.Wat een leuk restaurant met fantastisch eten.Nogmaals bedankt.

De vriendelijke groetjes van Ronnie en Truus

Datum van bezoek: juli 2021
26 juli 2021 beoordeeld

De sate zag eruit en smaakte alsof deze in de magnetron was opgewarmd. Nasi was ook niet echt lekker. Rendang daarentegen wel. Had er meer van verwacht.

Datum van bezoek: juli 2021
13 mei 2021 beoordeeld

Al diverse keren genoten van het heerlijke eten van Tante Lein, de sharinbox is een aanrader als je goed wilt eten maar net geen zin hebt om in het restaurant te zitten maar gewoon lekker thuis wilt genieten
De box is gevarieerd en ruim voldoende Een dikke 8 voor Tante Lein
Lars en Richard

Datum van bezoek: mei 2021
28 februari 2021 beoordeeld

Heerlijke rendang, net pittig genoeg. Met sate ook heerlijk. Was ruim voldoende wij hadden nog over. Ook de spekkoek was erg lekker. We hadden er 2 besteld, maar 1 was ook voldoende voor 2 personen. Maar dat geeft niet hoor. De volgende dag met een kopje koffie is ook heerlijk. Goed en snel geleverd. Nog lekker warm was het

Datum van bezoek: februari 2021

Reizigers die Tante Lein bekeken, bekeken ook

In Tante Lein geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.