“Meer dan 'heel goed': verrassend!”
Beoordeling van La Cucina Italiana Breda

La Cucina Italiana Breda
Geclassificeerd als nr. 36 van 330 Restaurants in Breda
Keukens: Italiaans
30 mei 2018 beoordeeld

Yep, meer dan 'heel goed'. De gerechten zijn mooi opgemaakt, zeer correcte bediening. Maar het belangrijkste -de smaak- is ook erg verrassend. Je proeft dat er verse ingredienten worden gebruikt, en dat is in ieder geval zo met de vis :- )
Een dag later had ik er pizza besteld. Smaak was prima, de bodem kan iets dunner en zachter, wat mij betreft.
We zullen er geregeld terugkomen.

1 mei 2018 beoordeeld

Familie diner voor verjaardag, fantastische ontvangst door vriendelijk personeel. Voor de eerste keer in "La Cucina Italiana" en voor herhaling vatbaar. Heerlijke gerechten, goede wijnen en een niet te versmaden dessert. Zeer deskundige medewerkers met hoge kennis van producten en wijnen, helaas bleef ik steken op een zoete Moscato. d'asti.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke wijnen en super gegeten! Gezellig ingericht restaurant met vriendelijke bediening. Eten is verfijnd Italiaans voor een prima prijs

7 februari 2018 beoordeeld

Dit etablissement is net buiten het centrum gelegen, dus vlot bereikbaar. Eens aangekomen, ontvangen ze je met open armen. Wat een vriendelijke bediening! Ook de gerechten worden snel op tafel geserveerd waardoor je geen tijd hebt om je wachtbordje te verorberen. De pizza's worden ter plaatste klaargemaakt en smaken bovendien heerlijk. Ook het dessert was het kijken meer dan weer! Daarnaast werden we ook nog getrakteerd op een live show cooking (van een macaroni). Tof om te zien!

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooral de vriendelijke en betrokken bediening viel op. Heerlijk gegeten, goed wijnadvies. Boven aan de ballustrade gezeten.
Nogmaals de meiden van de bediening zijn top!!

Reizigers die La Cucina Italiana Breda bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant

In La Cucina Italiana Breda geweest? Deel je ervaringen!