“Niet wat je ervan verwacht”
Beoordeling van Restaurant Chocolat

Restaurant Chocolat
Reserveren met
Restaurant Chocolat is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Dessert in Breda
Keukens: Fusion
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: City
Beschrijving: Entrez monsieur | Bonjour madame Bienvenue au restaurant Chocolat Welkom in de wereld van restaurant Chocolat. Een wereld van verleiding, verwend worden en creativiteit. Net als echte Chocolat, met een Frans tintje. Laat u verrassen met nieuwe gerechten of houdt vast aan onze toppers. Onze sterkte is deze twee te combineren. Puur Chocolat, eerlijk en met passie samengesteld. Onze chefs combineren de internationale keuken met Franse en Oosterse invloeden. Klassiek en stijlvol tegenover creatief en eigentijds. Beleef restaurant Chocolat als een avond in Frankrijk. Geniet van Champagne, wijnen en spirits. Met uitzicht op de Grote kerk van Breda of op onze eigen binnentuin op ‘t Sas is het plaatje compleet.
30 mei 2018 beoordeeld

Ik heb lang liggen twijfelen of ik een review hierover zou plaatsen maar aangezien ik hier twee maanden geleden heb gegeten en dit mij nog steeds dwars zit, toch besloten het wel te doen. Op 9 maart, tijdens de restaurantweek, hebben wij met mijn schoonouders gegeten bij Chocolat omdat wij iets te vieren hadden. Onze keuze was gevallen op Chocolat omdat wij hier eerder zeer lekker gegeten hadden. Dat er toevallig ook een restaurantweek actie was, was natuurlijk mooi meegenomen! Het bleek echter dat ze elke tafel twee keer hadden gereserveerd. En nog behoorlijk krap ook. Zo had ik een wijn arrangement besteld maar had ik op een gegeven moment drie (!) glazen wijn op tafel staan. Nu ben ik zelf een behoorlijke doordrinker maar tegen de snelheid waarmee de gerechten op tafel werden gezet was niet op te drinken. Hoewel het eten vriendelijk was en het eten goed, geeft dit toch een flinke smet op de avond. Uiteindelijk zijn wij twee uur binnen gewest en daar hebben wij toch een aardig bedrag voor op tafel moeten leggen. Hopelijk leert Chocolat van deze fout aangezien wij niet de enige waren die zich hier negatief over uite aan het eind van "de avond". Voor ons in ieder geval een reden om (helaas) toch de volgende keer bij een ander restaurant een reden te plaatsen.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier word ik vrolijk van; positief verrassende horeca bestaat. Verrassingsmenu met wijn arrangement staat garant voor creatieve kwaliteit.

13 mei 2018 beoordeeld

Vriendelijke bediening !
Prima prijs/kwaliteit !
Aanrader als je lekker wilt eten in een aangename sfeer, midden in de stad !

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Overgekunsteld naar mijn gevoel.. niet enkel het interieur maar ook de gerechten zijn nogal pompeus.. nu ja ieder zijn smaak.
Wat wel objectief te meten is zijn de lange wachttijden tussen de gerechten. We waren een van de enigste tafels en toch geen drive in de service

23 april 2018 beoordeeld

Ter gelegenheid van onze trouwdag met onze kinderen en aanhang hier wezen eten. Heerlijk gegeten (vier gangen keuze menu). Goede op elkaar af te stemmen combinatie mogelijkheden die prachtig opgemaakt door vriendelijk en attent personeel werden opgediend.

Reizigers die Restaurant Chocolat bekeken, bekeken ook

In Restaurant Chocolat geweest? Deel je ervaringen!