“Goed maar overpriced”
Beoordeling van Gauchos Breda

Gauchos Breda
Reserveren met
Gauchos Breda is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 326 Restaurants in Breda
Keukens: Argentijns
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: City
Beschrijving: De middeleeuwse Grote Markt is een historische plek in het Bourgondische hart van Breda, ooit in handen van de Spaanse bezetter. Gauchos Grill-Restaurant combineert daar Brabantse gemoedelijkheid met professionele gastvrijheid. Onze befaamde Argentijnse steak wordt geheel op aanwijzing van de gast bereid. Of een smakelijk visgerecht van de grill. Bij goed weer gezellig buiten zitten op het terras aan de Grote Markt.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten, lekker vlees. Op de kaart staaf Ceviche van St Jakobsschelpen. Dit zijn licht gegrilde St jakobsschelpen in een zurige dressing / saus. Lekker, maar geen ceviche. Verder vonden wij de opmaak magertjes.

2 voor en 2 hoofdgerechten, en 3 drankjes pp, voor net geen €100, vind ik erg aan de prijs, als we dat geld moeten betalen, wil ik beter eten.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geweest met grote groep op reservatie! We zaten binnen naast de keuken waar ze het vlees klaarmaakten. Bediening was aangenaam en vlot. Je hebt zeker voldoende keuze. Let wel: de prijzen op de kaart zijn zonder de frietjes of groenten. De steak was perfect gegrild zoals gevraagd. Een aanrader!

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dagje Breda afsluiten met een bezoekje aan Gauchos.
Niet gereserveerd dus moest er toch even geïmproviseerd worden. Geen spijt dat we hier gebleven zijn. Heerlijke spareribs.. vrienden van.. menu ik wil er geen lang verhaal van maken.. heerlijk gegeten, gezellig restaurant. Advies.. reserveer wel!!
Complimenten voor het personeel.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische bediening, zeer gezellig kader, lekker eten. Niet het goedkoopste restaurant, maar het was zo’n geslaagde avond dat dat er niet toe deed. Het vlees was mals en smaakvol, de gamba’s waren lekker. Zeer toffe plek in Breda!

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk buiten op het terras gegeten. Mijn man een goede steak/biefstuk en ik onbeperkt spareribs. Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel. Wel een keertje de frietjes en een biertje vergeten, maar na vragen kwam dat redelijk snel op tafel. Prijs kwaliteit is prima.

Reizigers die Gauchos Breda bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant

Breda, Noord-Brabant

In Gauchos Breda geweest? Deel je ervaringen!