“Beter dan de gemiddelde wok / all you can eat sushi ”
Beoordeling van Vandaag

Vandaag
Geclassificeerd als nr. 176 van 330 Restaurants in Breda
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beter dan een gemiddelde wok / all tig can eat sushi. Veel meer gerechten welke zeer goed van smaak zijn. Ook voor de niet sushi / Aziatische keuken liefhebbers genoeg keus. Door de inrichting ook het ook minder als de standaard wok.

Ook goed te bereiken en voldoende parkeergelegenheid.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kan niet vergelijken met Vandaag Utrecht. Geen echte grill voor lamsvlees. Wel goede Tonijn Shashimi, biestuk wat aan de Pezige kant, geen Ossehaas kwaliteit, de Black Angus was wel voortreffelijk en aan te bevelen. Geen babipanggang van kip. Wijn was warm gehele restaurant is erg warm airco kan niet bolwerken dus wanneer het warm weer wordt zullen de klanten worden weggejaagd.Toch maar drie sterren.

5 mei 2018 beoordeeld

Wij zijn er nu twee keer geweest. De eerste keer met vrienden, de tweede keer met de hele familie. De eerste keer hadden wij een tafel naast een eiland waar het eten op staat. Hierdoor lopen er continu mensen langs je heen. Tevens zaten wij op barkrukken aan een hoge tafel. De krukken waren weliswaar bekleed en met een zeer lage lendesteun maar het zat alles behalve prettig.
Het eten is prima, gewoon wat je kunt verwachten.
Wanneer je met kinderen gaat kunnen zij zelf koekjes bakken en staan er tafeltjes om te kunnen kleuren.

10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag de verjaardag van onze dochters hier gevierd. Beetje huiverig ivm slechte revieuws.....maar heerlijke avond gehad. De bediening was super attent...de ontvangst met uitleg erg persoonlijk...kinderen hebben koekjes gebakken...eerlijk is eerlijk er zijn nog wat kleine verbeterpuntjes..maar wij kijken terug op een zeer geslaagde avond met ge varieerde keuzes op ons bordje. We komen graag nog eens terug.

6 april 2018 beoordeeld

Het restaurant was recent geopend, en nog niet helemaal gereed. Eten is goed, maar keuze is beperkt vergeleken met Utrecht.

Reizigers die Vandaag bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant

In Vandaag geweest? Deel je ervaringen!