“Heerlijk gegeten! Een aanrader!”
Beoordeling van Dolce e Salato

Dolce e Salato
Een tafel reserveren
ma 16-9
20:00
OF
Geclassificeerd als nr. 125 van 381 Restaurants in Breda
28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke mensen, lekker eten en niet duur. Wij hadden pizza, pasta met groente en lasagna stuk voor stuk erg lekker. Een aanrader is ook zeker de tiramisu!
Let op! Het is klein en er staan maar 3 tafeltjes dus snel vol.

Datum van bezoek: december 2018
Dolce_e_Salato1, Eigenaar van Dolce e Salato, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2018

Hartelijk dank voor uw aardige woorden.
Graag tot de volgende keer.

13 september 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten, topbediening en zeer gezellig, we hebben er een uurtje of 3 gezten voor de gezelligheid, Veel persoonlijke aandacht gekregen, komen absoluut weer terug

Datum van bezoek: september 2018
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top! Onze favoriete pizza chipola stond niet op de kaart, geen probleem, maken we voor u. Lekkerste ooit gegeten met huisgemaakt pikant sausje erbij :p. Vriendelijke bediening en leuke sfeer.

Datum van bezoek: augustus 2018
15 juli 2018 beoordeeld

Vriendelijk personeel, alles vers, goede prijs prestatie verhouding-kortom: goed restaurant ontdekt en kom vaker terug. Kunt ook take-away. Ga ik ook doen.
Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018
4 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je terecht voor o.a. de lekkerste Pizza’s zoals je in Napels gewend bent. Heerlijk!
Maar ook andere Italiaanse lekkernijen zoals antipasta, pasta, lasagne, panini, vlees- en visgerechten. En natuurlijk Tiramisu.
Alles vers bereid.
Eigenaar / personeel zijn ook geweldig.
Een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Dolce e Salato bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant

In Dolce e Salato geweest? Deel je ervaringen!