“De lekkerste tosti's van Breda en super klantvriendelijk!”

Happy Tosti Breda Veemarktstraat
Geclassificeerd als nr. 3 van 330 Restaurants in Breda
31 mei 2018 beoordeeld

Heerlijke tosti's! Elke gast wordt hier vriendelijk begroet en de bediening is erg vlot.
Leuk met kinderen, binnen hangen schommels bij de tafeltjes. Met mooi weer zit je heerlijk op het terras!

29 mei 2018 beoordeeld

Met mijn vriendin voor een lunch hier gaan zitten. Lekker in het zonnetje kunnen genieten van een heerlijke panini en huisgemaakte sapjes. zeker een aanrader!

28 mei 2018 beoordeeld

Onlangs een middag doorgebracht op het terras van Happy Tosti. Supervriendelijk personeel, snelle service en uiteraard lekkere tosti's met leuke combinaties. Ik ben enthousiast en kom zeker nog een keer (of meerdere keren.. :)) terug!

27 mei 2018 beoordeeld

Goed verwelkomd door het personeel. Wij hadden met zijn vieren een high-tos-tea gedaan en dit is ons erg bevallen. Goede communicatie waarbij we persoonlijk werden behandeld. Daarnaast ook erg lekker gegeten en kregen we een heleboel voor slechts 15 euro.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mijn verjaardag met 3 vriendinnen de high-tos-tea gedaan, een echte aanrader! Super lekker eten en mega vriendelijk personeel. Wij komen in ieder geval zeker nog een keertje terug ;).

Reizigers die Happy Tosti Breda Veemarktstraat bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant

In Happy Tosti Breda Veemarktstraat geweest? Deel je ervaringen!