“De lekkerste tosti's van Breda en super klantvriendelijk!”

Happy Tosti Breda Veemarktstraat
Geclassificeerd als nr. 1 van 343 Restaurants in Breda
31 mei 2018 beoordeeld

Heerlijke tosti's! Elke gast wordt hier vriendelijk begroet en de bediening is erg vlot.
Leuk met kinderen, binnen hangen schommels bij de tafeltjes. Met mooi weer zit je heerlijk op het terras!

Datum van bezoek: mei 2018
David G, Eigenaar van Happy Tosti Breda Veemarktstraat, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 dagen geleden

Beste Judith,

Dank voor je waardering!
Onwijs gaaf te horen dat jullie heerlijk hebben gegeten, dat de bediening top was en je heerlijk met de kids hebt kunnen genieten!

Nogmaals dank en tot gauw!

29 mei 2018 beoordeeld

Met mijn vriendin voor een lunch hier gaan zitten. Lekker in het zonnetje kunnen genieten van een heerlijke panini en huisgemaakte sapjes. zeker een aanrader!

Beste Joost,

Top om te lezen dat jijen je vriendin heerlijk in het zonnetje hebt kunnen genieten van onze homemade sapjes en overheerlijke panini's. Hier worden wij helemaal happy van!

Nogmaals dank voor uw toffe review en graag tot de volgende keer!

Groetjes,
Team Happy Tosti Breda

28 mei 2018 beoordeeld

Onlangs een middag doorgebracht op het terras van Happy Tosti. Supervriendelijk personeel, snelle service en uiteraard lekkere tosti's met leuke combinaties. Ik ben enthousiast en kom zeker nog een keer (of meerdere keren.. :)) terug!

Datum van bezoek: mei 2018

Leuk Lisanne! Beetje een late reactie, maar hopelijk ben je in de tussentijd vaker bij ons op bezoek geweest voor een heerlijke tosti in gezelschap van onze happy tosti-toppers!

Bij deze anders weer een nieuwe invite ;-)

Team Happy Tosti

27 mei 2018 beoordeeld

Goed verwelkomd door het personeel. Wij hadden met zijn vieren een high-tos-tea gedaan en dit is ons erg bevallen. Goede communicatie waarbij we persoonlijk werden behandeld. Daarnaast ook erg lekker gegeten en kregen we een heleboel voor slechts 15 euro.

Hoi Eefje,

Wat fijn om te horen dat je zo'n leuke ervaring hebt gehad bij onze Happy Tosti hier in Breda.

De High-Tos-Tea is inderdaad een goede optie!

Hopelijk kom je gauw weer een keer bij ons!

Happy Tosti Breda

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mijn verjaardag met 3 vriendinnen de high-tos-tea gedaan, een echte aanrader! Super lekker eten en mega vriendelijk personeel. Wij komen in ieder geval zeker nog een keertje terug ;).

Beste Jose,

Super leuk om te horen dat je hebt genoten van onze High-Tos-Tea en het happy tosti-team als mega vriendelijk hebt ervaren! Daar worden wij erg HAPPY van :)

Hopelijk kom je gauw weer een keer bij ons of wellicht ben je in de tussen tijd al weer langs geweest.

Je kunt in elk geval nooit vaak genoeg naar Happy Tosti gaan ;-)

Happy Tosti Breda

Reizigers die Happy Tosti Breda Veemarktstraat bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant

In Happy Tosti Breda Veemarktstraat geweest? Deel je ervaringen!