“Enorme aanrader!”

za 19-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 5 van 33 Dessert in Breda
4 weken geleden beoordeeld

Wat een leuke plek! Laat je niet op het verkeerde been zetten door de locatie (uitgaansstraat van Breda) en de naam Barbier. Ok je kunt je haar laten doen vooraan in de zaak maar eenmaal doorgelopen naar achteren kom je in een sfeervol klein restaurantje. Beetje huiskamergevoel, heel relaxed. De bediening is supervriendelijk, attent en oplettend. Het eten is van hoge kwaliteit - zo hoog hadden we hier niet verwacht.
In de kelder zit een secret speakeasy welke we graag nog willen zien dus wij komen zeker terug. Eerst even de code voor de cocktailbar bemachtigen :-)

12 september 2019 beoordeeld

Op aanraden van een collega hier gegeten.We hebben lekker gegeten met mijn kinderen. Intieme sfeer, bediening was vriendelijk en het eten goed verzorgd. Voor herhaling vatbaar

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een aantal keer langs gelopen, nu wilden we een avondje cocktails drinken dus besloten we naar de Barbier te gaan. En dit bleek een goede keuze! Super mooie, bijzondere cocktailbar. We kregen uitleg over het concept, de barman wist dit met veel plezier en kennis over te brengen. De cocktails zijn alles behalve standaard, leuk om eens wat anders te proeven.

Gewoon een super ervaring, alles behalve wat we verwacht hadden. Een ‘gewoon’ avondje cocktails drinken werd voor ons een onvergetelijke ervaring bij de Barbier! Wij komen zeker terug!

1 september 2019 beoordeeld

Wilde mijn familie verrassen met een etentje in onze nieuwe woonplaats Breda.We kozen voor de Barbier.Wat een SUPER idee bleek tezijn.Alle 10 waren ze enthousiast over de gastvrijheid,sfeer en kwaliteit van het eten.Chapeau een DIKKE 10.

29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs gegeten en het eten was super! Ook na het eten kun je hier terecht voor een heerlijke cocktail welke met liefde voor je bereidt wordt door het vriendelijke personeel. Ze geven je graag advies op basis van jouw smaak.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Barbier Breda bekeken, bekeken ook

In Barbier Breda geweest? Deel je ervaringen!