“Goed slowfood in levendige ambiance”
Beoordeling van Beers & Barrels Breda

Beers & Barrels Breda
Geclassificeerd als nr. 63 van 382 Restaurants in Breda
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder meer goed eten. Hamburgers, spare ribs en halve kippetjes waren zonder meer perfect. De zaak zelf is gigantisch (3 verdiepingen) en er is heel veel omgevingsgeluid, mede doordat de muziek (verzorgd door een DJ op de begane grond) hard staat. Voor ons te hard, want we konden alleen de tafelgenoten die direct naast ons zaten, fatsoenlijk verstaan.
De ambiance van het oude ketelhuis is gezellig.
Zoek je goed eten op een bijzondere locatie en veel levendigheid, dan is Beers & Barrels een goede keuze. Zoek je wat meer rust en knusheid, dan even verder zoeken.
Wel zéér ruim van tevoren reserveren.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld

Locatie en entourage zonder meer goed. Bediening attent. En toch een gemiddelde score. Oorzaak: op advies gekozen voor een voorgerechtenplank en hoofdgerechten op 2 planken. Dan is het jammer te noemen dat bij zowel de voorgerechten als hoofdgerechten vrijwel hetzelfde op tafel komt. Daarnaast mag € 200,00 voor 4 personen met genoemde planken en 2 drankjes p.p. (dus geen dessert oid) fors genoemd worden.

Datum van bezoek: september 2019
19 augustus 2019 beoordeeld

Hier gegeten met 4 personen op een vrijdag avond.
Ik had een burger die goed van smaak was en qua grote precies goed was.
De bediening is zeer vriendelijke, netjes en snel.
Er staan voldoende gerechten op de kaart.
De bier kaart is zeer uitgebreid dus voor de bier liefhebber is dit een goed restaurant.

14 augustus 2019 beoordeeld

Leuk en attractief restaurant, werden netjes opgewacht voordat we onze tafel kregen. Voor ons geen probleem maar moesten toch wel wat trappen lopen.
Kregen een tafel met drie krukken, niet echt comfortabel maar goed is wel gezellig zo hoog zitten.
Werden voorgesteld aan een persoon en dat was onze man voor die avond die ons alles zou brengen. Na eerst een biertje te hebben besteld konden we ons eten ook bestellen, vreemde was na tien minuten werd alles al gebracht. Dat vond ik wel heel snel allemaal. Krijg dan altijd het gevoel dat alles al klaar staat en dat je tafel nog een keer die avond gereserveerd is. Voel me dan nooit zo welkom.
Het eten was prima van kwaliteit, niet veel friet maar goed dat is ook niet je hoofdmaal dus is geen probleem.
Prijs kwaliteit is goed, vond het gezellig maar wel druk dus rumoerig en dat was jammer want was een DJ leuke muziek aan het draaien maar dat hoorde je soms niet door het rumoer van het aantal mensen.
Weet niet of ik hier nog een keer kom.

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooie locatie. Vriendelijke bediening lekker eten wat ook snel kwam. Ruime keus in dranken.
Prima prijs kwaliteits verhouding zeker een aanrader

Reizigers die Beers & Barrels Breda bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant

In Beers & Barrels Breda geweest? Deel je ervaringen!