Piet H

Sfeervol hotel en gastvrij/vriendelijk personeel

Beoordeling van Bliss Boutique Hotel
5,0 van 5 bollen3 mrt 2024 beoordeeld
De sfeer en gastvrijheid staan hoog in het vaandel bij dit hotel en dat is zeker merkbaar. Erg vriendelijk personeel en ontbijt dat netjes geregeld is. De kamers zijn warm en knus met als mooie toevoeging Netflix op de TV. De badkamer is van alle gemakken voorzien en er is ook een eigen (aparte) toilet aanwezig.
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • TiCATi.com
  • Agoda.com
4.1 km van Bliss Boutique Hotel
Meer hotels in Breda bekijken
Beoordeeld op 27 februari 2024

Ik had een ongelofelijk fijne 4 dagen in de business suite! Fantastisch ontbijt, geweldige ontspannende massage en zo fijn dat je midden in het centrum zit. Alles dichtbij, geweldig! Ook heel lief personeel. Ze staan er steeds als je ze nodig hebt.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 februari 2024

Sinds een lange tijd wakker geworden zonder rugpijn.
Ondanks ik mijn eigen kussens bij had (zoals altijd) heb ik ze niet moeten gebruiken, de kussens voorzien zijn perfect.
We hebben geweldig geslapen en een heerlijk ontbijt op bed gekregen.
Geweldige ligging tussen de winkels en uitgaansbuurt, maar op de kamer hoor je er niks van.

Kamertip: Breakfest in bed is an awesome option.
Beoordeeld op 5 februari 2024

Heerlijke kleine boetiek hotel in he centrum van Breda. Heel dicht bij de Grote Kerk en alle voorzieningen in het centrum. Goede restaurants in de buurt. Royale kamer met alle voorzieningen en heel vriendelijke personeel. Lekkere verse ontbijt met.

Beoordeeld op 29 januari 2024

Heerlijk genoten van ons verblijf. Sfeervolle kamer, lekker bed met goed matras, heerlijk dekbed en volle kussens! Goed verzorgd vers ontbijt! Schone badkamer met bad! En top locatie midden in het centrum, met gezellige terrasjes, restaurants en casino op loopafstand!

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 31 december 2023 via mobiele applicatie

Wij verbleven in de Long Island tweepersoons kamer op de derde verdieping. Een heerlijk ruime kamer met ruime zitruimte en openhaard om lekker bij te chillen na het shoppen. De ontbijtjes op de kamer waren top verzorgd en erg lekker. Paar verbeterpunten: er miste een prullenbak op de kamer wat erg onhandig was omdat we alles in de badkamer moesten weggooien. Er must ook een handdoekhouder naast de wastafel en de matras van het bed is erg doorgezakt en aan vervanging toe.

Datum van verblijf: december 2023