Gratis annuleren tot 17-12-21
PricelineUS$ 192
eDreamsUS$ 192
Trip.comUS$ 223
Beoordeeld op 30 september 2021

Wij verbleven in de Notting Hill suite, hij was top.
Prima badkamer met heerlijke douche en ligbad, fijne Rituals producten
Lekkere kamer en super gelegen in het centrum.
Parkeren in de Barones om de hoek op loopafstand
Vriendelijke receptioniste en een top ontbijtje inclusief perfect gekookt eitje!

Kamertip: Notting Hill suite ligt aan de voorkant dus wel iets meer geluid
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 25 augustus 2021

We hadden geboekt, omdat we aten in het restaurant Chocolat. We wisten niet dat het suites waren en waren meer dan aangenaam verrast toen we de suite binnen liepen. Wat een traktatie. Het was echt tot in de puntjes verzorgd. Ook het ontbijt was heerlijk.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 24 augustus 2021 via mobiele applicatie

Heel mooi en gezellig hotel, midden in het centrum. Super vriendelijk personeel en gastvrije ontvangst! Elke kamer is anders, sfeervol ingericht. Lekkere Rituals producten in de badkamer. Goed bed, leuke zithoek met open haard. Netflix op de tv. Ontbijt op de kamer ivm covid was uitgebreid en lekker. Tip: vraag een kamer aan de achterzijde als je een lichte slaper bent. Dan heb je geen kast van de straatgeluiden. Een minibar op de kamer zou het nog meer af maken.

Kamertip: Parkeren in garage de Barones. Slechts 3 minuutjes lopen van het hotel en maar 14 euro per dag.
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 29 juni 2021 via mobiele applicatie

Deze keer gekozen voor de Long Island suite…prachtig!
Je zou hier zo willen komen wonen…
De inrichting getuigt van goede smaak en met veel oog voor detail.
De medewerkers zijn supervriendelijk!
Echt een aanrader voor een romantisch weekend in Breda!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 15 mei 2021 via mobiele applicatie

We hebben genoten van ons verblijf in het hotel. We zaten in de Classic Room en de kamers zijn zeer ruim, sfeervol en hebben een fijne zithoek. Overal was aan gedacht. Prachtige badkamer. Vriendelijke receptie. Het enige nadeel was het geluid van de stad.. als je dat niet wilt is een kamer aan de achterzijde aan te raden.

Datum van verblijf: mei 2021