Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 204
Hotels.comUS$ 210
Expedia.comUS$ 210
Agoda.comUS$ 204
eDreamsUS$ 204
Trip.comUS$ 237
Beoordeeld op 24 augustus 2021 via mobiele applicatie

Heel mooi en gezellig hotel, midden in het centrum. Super vriendelijk personeel en gastvrije ontvangst! Elke kamer is anders, sfeervol ingericht. Lekkere Rituals producten in de badkamer. Goed bed, leuke zithoek met open haard. Netflix op de tv. Ontbijt op de kamer ivm covid was uitgebreid en lekker. Tip: vraag een kamer aan de achterzijde als je een lichte slaper bent. Dan heb je geen kast van de straatgeluiden. Een minibar op de kamer zou het nog meer af maken.

Kamertip: Parkeren in garage de Barones. Slechts 3 minuutjes lopen van het hotel en maar 14 euro per dag.
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 29 juni 2021 via mobiele applicatie

Deze keer gekozen voor de Long Island suite…prachtig!
Je zou hier zo willen komen wonen…
De inrichting getuigt van goede smaak en met veel oog voor detail.
De medewerkers zijn supervriendelijk!
Echt een aanrader voor een romantisch weekend in Breda!

Beoordeeld op 15 mei 2021 via mobiele applicatie

We hebben genoten van ons verblijf in het hotel. We zaten in de Classic Room en de kamers zijn zeer ruim, sfeervol en hebben een fijne zithoek. Overal was aan gedacht. Prachtige badkamer. Vriendelijke receptie. Het enige nadeel was het geluid van de stad.. als je dat niet wilt is een kamer aan de achterzijde aan te raden.

Beoordeeld op 10 mei 2021

Wedding suite geboekt voor 2 overnachten met de wedding package. Bij binnenkomst van de suite merk je dat ze hun uiterste best hebben gedaan om je te verwelkomen. Je kon meteen genieten van de Jacuzzi.
We hadden mooi weer dus mooi gebruik kunnen maken van het privé terras.
Het bed met de tv is uitstekend om lekker luierend de dag door te brengen.
Het enige wat ik miste was een klein koelkastje om wat dingen koel te bewaren.

Beoordeeld op 23 april 2021 via mobiele applicatie

Om tijdens horeca loze Corona dagen toch leuk ons 10 jarig huwelijk te vieren zochten we een fijne kamer. Deze vonden we bij Bliss Boutique hotel in Breda.

Wat een fijne plek en wat een mooie kamer. Helemaal versierd voor ons. Heel leuk. Het door Bliss aangeraden restaurant dat bezorgd werd maakte het een compleet feest. Verder hebben we genoten van het dakterras. Heerlijk.

Ok ontbijt, super ligging en luxe met de charme van een Boutique hotel.

Datum van verblijf: april 2021