Beoordeeld op 27 februari 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel midden in de stad met een fantastische kamer.
Hier ontbreekt het werkelijk aan niets, leuk personeel en een ontspannen sfeer.
Goed verzorgt ontbijt en je hoeft pas om 11.30 uur uit te checken heerlijk relaxt!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 februari 2018 via mobiele applicatie

Ik heb mijn toekomstige vrouw ten huwelijk gevraagd en dit is op en top geregeld door restaurant Chocolat en Bliss Boutique hotel. Geweldige en romantische kamer met fantastische service. Dank hiervoor!

Verbleef: februari 2018
Beoordeeld op 26 januari 2018 via mobiele applicatie

Geweldig ontvangst. Ongevraagd kregen we een upgrade. Incheck was heel vriendelijk. Begeleid naar de kamer en uitgebreide uitleg mogen ontvangen. De manager heeft helemaal begrepen wat service is. TOP. Als afsluiting van ons “rondje NL” was dit de kers op de taart.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 januari 2018 via mobiele applicatie

Wat een mooi hotel, de entree is al prachtig. Super service, het ontbreekt je aan niets. Wij kregen upgrade naar de weddingsuite, echt zo mooi. Jacuzzi en open haard maakte ons weekend compleet. Ontbijt was heerlijk en divers, Prosecco bij binnenkomst, verse rozen, chocolaatjes, echt verwennerij. Absolute aanrader dit hotel!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 december 2017

ruime gezellige kamer met groot bed, gescheiden zit gedeelte met heerlijke gashaard.
Ruime badkamer met apart douche en bad. heel vriendelijk personeel en goed verzorgt ontbijt. Kleinschalig maar erg goed in hartje Breda.

Kamertip: alle suites hebben een eigen thema. hadden de Dreamsuite.
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner