Bliss Boutique Hotel
Orbitz.com
US$ 140*
US$ 116*
  • Restaurant
Boutique Hotel Het Scheepshuys(Breda)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 85*
US$ 140*
US$ 127*
US$ 67*
US$ 61*
Priceline
US$ 118*
26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb mijn toekomstige vrouw ten huwelijk gevraagd en dit is op en top geregeld door restaurant Chocolat en Bliss Boutique hotel. Geweldige en romantische kamer met fantastische service. Dank hiervoor!

Verbleef: februari 2018
26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig ontvangst. Ongevraagd kregen we een upgrade. Incheck was heel vriendelijk. Begeleid naar de kamer en uitgebreide uitleg mogen ontvangen. De manager heeft helemaal begrepen wat service is. TOP. Als afsluiting van ons “rondje NL” was dit de kers op de taart.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
14 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooi hotel, de entree is al prachtig. Super service, het ontbreekt je aan niets. Wij kregen upgrade naar de weddingsuite, echt zo mooi. Jacuzzi en open haard maakte ons weekend compleet. Ontbijt was heerlijk en divers, Prosecco bij binnenkomst, verse rozen, chocolaatjes, echt verwennerij. Absolute aanrader dit hotel!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
7 december 2017 beoordeeld

ruime gezellige kamer met groot bed, gescheiden zit gedeelte met heerlijke gashaard.
Ruime badkamer met apart douche en bad. heel vriendelijk personeel en goed verzorgt ontbijt. Kleinschalig maar erg goed in hartje Breda.

Kamertip: alle suites hebben een eigen thema. hadden de Dreamsuite.
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
3 december 2017 beoordeeld

2 overnachtingen met ontbijt en 1x 4 gangen diner met aangepaste wijnen. Zowel diner als ontbijt was dik in orde. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel, staan steeds voor de gasten klaar. In het restaurant goeie uitleg over de aangepaste wijnen door de sommelier. Zeker te overwegen om nog eens te doen.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner