Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
JDBruijnes

Mooi hotel!

Beoordeling van Van der Valk Hotel Breda
4,0 van 5 bollen3 jun 2024 beoordeeld
Goed en mooi hotel. Vonden persoonlijk dat de gastvrijheid iets beter kon van het restaurant personeel. De andere medewerkers waren erg vriendelijk!
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nick V, Marketing van Van der Valk Hotel Breda, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 4 jun 2024
Geachte JDBruijnes,

Allereerst willen u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Wij vernemen graag wat de ervaringen zijn van onze gasten en doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.

Wat ontzettend fijn en goed om te horen dat u over het algemeen tevreden bent over uw verblijf en willen u hartelijk danken voor het compliment.
Uw verdere opmerking over de gastvrijheid gaan wij zeker bespreken met het team en in onze management meeting.

Uw feedback is voor ons erg belangrijk, omdat het ons helpt om zowel onze sterke als zwakke punten vanuit het standpunt van onze gasten te realiseren.

Tot slot willen wij u nogmaals bedanken voor uw opmerking, alerte en kritische blikken houden ons team scherp.

Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.

Met gastvrije groet,

Nick
Afdeling Marketing

Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Autograph
    € 126
  • Hotels.com
3.3 km van Van der Valk Hotel Breda
Gratis wifi
Restaurant
Exterior view
€ 106
  • Booking.com
  • Expedia.com
  • Hotels.com
1.6 km van Van der Valk Hotel Breda
Gratis wifi
Zwembad
  • Priceline
  • Agoda.com
3.4 km van Van der Valk Hotel Breda
Gratis wifi
Restaurant
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Priceline
3.6 km van Van der Valk Hotel Breda
Gratis wifi
Restaurant
  • Priceline
  • eDreams
  • Vio.com
3.1 km van Van der Valk Hotel Breda
Gratis wifi
Gratis parkeren
  • Expedia.com
  • Hotels.com
  • Priceline
3.4 km van Van der Valk Hotel Breda
Gratis wifi
Restaurant
Leonardo Hotel Breda City Center
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Priceline
3.9 km van Van der Valk Hotel Breda
Gratis wifi
Restaurant
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 107
  • Hotels.com
0.6 km van Van der Valk Hotel Breda
Gratis parkeren
Roomservice
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Official Site
    € 72
  • Hotels.com
4.2 km van Van der Valk Hotel Breda
Word beloond met One Key
  • Hotels.com
  • Booking.com
  • Priceline
5.5 km van Van der Valk Hotel Breda
Gratis wifi
Gratis parkeren
Meer hotels in Breda bekijken
Beoordelingen (2.023)
Beoordelingen filteren
2.023 resultaten
Waardering van reizigers
848
723
269
120
63
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
848
723
269
120
63
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
19 - 24 van 2.023 beoordelingen
Beoordeeld op 29 mei 2024

Gisteren 28-5-2024. Hebben wij gekozen voor het asperge MENU wat achteraf was het voorgerecht niet inbegrepen bij het hoofdgerecht.Maar dat is niet het enige, de asperges waten niet bijtgaar, ze waren hard. Daarbij zat gerookte en daarna gegrilde ham, niet weg te krijgen. We hebben het ook niet opgegeten. Geen dessert. Nooit zo slecht gegeten voor zo'n hoge prijs, daar kan het Riche hotel nog wat van leren. 2 MENU'S als je zo kunt noemen, 1 pilsje van ongeveer 20cl en een glas wijn.€ 104.00. Eet smakelijk.

Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Guille V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nick V, Marketing van Van der Valk Hotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2024

Geachte 841guillev,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Wij vernemen graag wat de ervaringen zijn van onze gasten en doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.

Wat ontzettend jammer en vervelend om te horen dat uw ervaring in ons restaurant niet is gelopen zoals de meeste gasten van ons zijn gewend.

Wij zouden graag met u in contact willen komen en stellen het zeer op prijs als u ons een mail zou willen sturen: marketing@vandervalkbreda.com

Uw feedback is voor ons erg belangrijk, omdat het ons helpt om zowel onze sterke als zwakke punten vanuit het standpunt van onze gasten te realiseren.

Wij zien ernaar uit van u te vernemen, zodat wij de situatie met u kunnen bespreken.

Met gastvrije groet,

Nick
Afdeling Marketing

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 mei 2024

Hier 3 nachten geslapen. Alle faciliteiten zijn aanwezig. En het personeel is zeer vriendelijk en service gericht.

Datum van verblijf: mei 2024
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Alexjjn2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nick V, Marketing van Van der Valk Hotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2024

Geachte alexjjn2024,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Wij vernemen graag wat de ervaringen zijn van onze gasten en doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.

Wat ontzettend fijn en goed om te horen dat alles naar wens is geweest gedurende uw verblijf in ons hotel.
Wij zullen dit zeker doorgeven aan onze collega's en willen u hartelijk danken voor de mooie complimenten!

Uw feedback is voor ons erg belangrijk, omdat het ons helpt om zowel onze sterke als zwakke punten vanuit het standpunt van onze gasten te realiseren.

Tot slot willen wij u nogmaals bedanken voor uw goede beoordeling.

Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.

Met gastvrije groet,

Nick
Afdeling Marketing

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 mei 2024

Gewoon belachelijk niet meedenkend en klantgericht. Ze laten je gewoon terug gaan naar Friesland om een originele paspoort op te halen. Kopie en video bellen gingen ze niet mee akkoord. Ze moest het in haar handen hebben. Erg jammer dat hierdoor ons uitje werd verpest. De bar was ook al ruim voor 24:00 uur gesloten en dat op zaterdagavond was ook erg jammer.

Datum van verblijf: mei 2024
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank tjits2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nick V, Marketing van Van der Valk Hotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2024

Geachte tjits2024,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat ontzettend vervelend en jammer om te horen dat u geen prettig verblijf heeft gehad.
Om uw klacht officieel in behandeling te kunnen nemen, willen wij u vragen uw ervaring te sturen naar: receptie@vandervalkbreda.com.

Wij zouden graag met u in contact willen komen om uw vertrouwen in ons hotel te kunnen herstellen.

Wij hopen graag iets van u te horen.

Met gastvrije groet,

Nick
Afdeling Marketing

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 mei 2024

Ik ben met mijn man gaan luchen in het café was geweldig en heeeeeeel goed geholpen door Tycho, hij was super vriendelijk en maakte een leuk praatje Zeker een aanrader om een keer naar timoe te gaan met je familir of vrienden, wij koken zeker vaker langs!

Datum van verblijf: mei 2024
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank joke g
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nick V, Marketing van Van der Valk Hotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2024

Geachte jokeg396,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Wij vernemen graag wat de ervaringen zijn van onze gasten en doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.

Wat ontzettend fijn en leuk om te horen dat alles naar wens is geweest tijdens uw lunch in de bar en willen u ook hartelijk danken voor de mooie complimenten over onze collega, dit zullen wij zeker doorgeven!

Uw feedback is voor ons erg belangrijk, omdat het ons helpt om zowel onze sterke als zwakke punten vanuit het standpunt van onze gasten te realiseren.

Tot slot willen wij u nogmaals bedanken voor uw mooie beoordeling.

Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.

Met gastvrije groet,

Nick
Afdeling Marketing







Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 mei 2024

Na vorig jaar voor het laatst bij vd Valk (Gilze Rijen ) te hebben gegeten, leek het ons een goed idee op op de terugreis uit Scheveningen met ons gezelschap , waaronder 2 kinderen, bij vd Valk-Hotel Breda te eten. Hoewel de ambiance en de service prima waren, was het totaalplaatje toch wel wat teleurstellend.
Voor een naar mijn smaak wat droge 300 gr. "Wiener Schnitzel " betaalden we 27,- euro wat ik voor een varkensschnitzel al redelijk aan de prijs vind, zeker daar we voor een 250 gr Ribeye slechts iets meer betaalden (31 euro) Het bijgaande groente garnituur was erg mager en de (lauwe) aardappel gratin bevatte een schimmelkaas smaak , die ik niet lekker vond.
Mijn echtgenote had een grote zalm salade. Over de hoeveelheid zalm waren we zeker tevreden. Echter was die gedrapeerd op een groot bord met droge sla, derhalve zonder een dressing , wat doodzonde is en de kwaliteit wat ons betreft omlaag haalt.
Prijstechnisch was goed te merken dat de inflatie ook hier had toegeslagen.
voor een fles(750cl) spa rood betaalden we 9 euro . en voor een glas Rioja 8 euro.
Toegegeven dat het, afgezien van de weergegeven prijzen, persoonlijke ervaringen zijn en dus subjectief. Wij waren in ieder geval weer een ervaring rijker.

Datum van verblijf: mei 2024
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Dutchrobbie1807
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nick V, Marketing van Van der Valk Hotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2024

Geachte dutchrobbie1807,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Wij vernemen graag wat de ervaringen zijn van onze gasten en doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.

Wat ontzettend jammer dat u uw ervaring in ons restaurant als teleurstellend heeft ervaren.
Wij gaan uw opmerkingen bespreken in onze management meeting.
Vanuit het gehele team willen wij u onze excuses aanbieden voor het ongemak.

Wat betreft de prijzen, proberen we een goede balans te vinden tussen de kwaliteit van onze ingrediënten en gerechten en de prijs die we hiervoor vragen. We waarderen uw feedback hierover en zullen deze meenemen in onze toekomstige evaluaties.

Uw feedback is voor ons erg belangrijk, omdat het ons helpt om zowel onze sterke als zwakke punten vanuit het standpunt van onze gasten te realiseren.

Tot slot willen wij u nogmaals bedanken voor uw waardevolle feedback.

Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen om het vertrouwen in ons te kunnen herstellen.

Met gastvrije groet,

Nick
Afdeling Marketing

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken