Zoals gebruikelijk goed hotel goede locatie grote kamers. Ontbijt was oké. Kon beter naar wat we gewoon zijn van van der valk. Kamers waren perfect. Netjes onderhouden. Vriendelijk personeel. Mist soms wat ervaring Meer
- Gratis wifi
- Restaurant
Zoals gebruikelijk goed hotel goede locatie grote kamers. Ontbijt was oké. Kon beter naar wat we gewoon zijn van van der valk. Kamers waren perfect. Netjes onderhouden. Vriendelijk personeel. Mist soms wat ervaring Meer
Minder weergevenGeachte gast,
Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Wij vernemen graag wat de ervaringen van onze gasten zijn en we doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.
Het doet ons goed om te horen dat u over het algemeen tevreden bent over uw verblijf in ons hotel.
Uw verdere opmerking over het ontbijt gaan wij bespreken in onze management meeting.
Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.
Met gastvrije groet,
Nick
Afdeling Marketing
We verbleven in de rain Forrest suite. Hiervoor moest borg betaald worden, bij het uitchecken duurde het ongeveer 20 minuten omdat de kamer gecontroleerd moest worden.
Kamer was prima, maar vond de prijs niet in verhouding staan.
Geachte gast,
Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Wij vernemen graag wat de ervaringen van onze gasten zijn en we doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.
Wij zijn blij om te horen dat u over het algemeen tevreden bent over uw verblijf in ons hotel.
Uw verdere opmerkingen over de kamer en de prijs/kwaliteit verhouding gaan wij bespreken in onze management meeting.
Uw feedback is voor ons erg belangrijk, omdat het ons helpt om zowel onze sterke en zwakke punten vanuit het standpunt van onze gasten te realiseren. Wij zijn blij dat u het aangeeft, alerte en kritische blikken houden ons team scherp!
Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen.
Met gastvrije groet,
Nick
Afdeling Marketing
Alles wat je wenst en misschien zelfs een ietsje meer krijg je tijdens je verblijf in dit hotel. Super vriendelijk personeel die je op alle vlakken helpt. Bedankt om ons verblijf zo aangenaam te maken.
Geachte gast,
Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Wij vernemen graag wat de ervaringen van onze gasten zijn en we doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.
Wat een fantastische recensie, hartelijk dank!
Ontzettend fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en u heeft genoten van uw verblijf.
Dit gaan wij ook zeker doorgeven aan onze collega's, dit doet ons goed.
Wij willen u nogmaals bedanken voor uw goede beoordeling en hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.
Met gastvrije groet,
Nick
Afdeling Marketing
Restaurant vonden wij te duur : eten was wel lekker maar niet zo gezellig en fouten bij de bediening (geen brood, verkeerde schotel, morsen bij het inschenken van de wijn). Voor die prijs mag het wat perfecter zijn voor ons.
Ook de Welness was een teleurstelling: relaxruimte aan het zwembad met spelende kinderen is voor ons geen welness
Geachte gast,
Allereest willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Wij vernemen graag wat de ervaringen zijn van onze gasten en doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.
Wat ontzettend jammer om te horen dat de service in het restaurant en de wellness niet zo waren zoals het hoort te zijn.
Uw opmerkingen hierover gaan wij bespreken in onze management meeting en zo kijken hoe wij dit in het vervolg kunnen voorkomen.
Vanuit het gehele team bieden wij onze excuses aan voor het ongemak.
Tot slot willen wij u nogmaals bedanken voor uw opmerking, alerte en kritische blikken houden ons team scherp.
Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen om het vertrouwen in ons te kunnen herstellen.
Met gastvrije groet,
Nick
Afdeling Marketing
Nette grote standaard kamers met goed bed en propere moderne badkamer
Heerlijk uitgebreid ontbijt in prachtige zaal
Vriendelijke service aan onthaal
Behulpzaam personeel
Makkelijk te bereiken met auto en openbaar vervoer
Geachte gast,
Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Wij vernemen graag wat de ervaringen zijn van onze gasten en doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.
Wat ontzettend leuk om te horen dat alles naar wens is geweest en u een fijn verblijf heeft gehad.
Wij zullen dit ook zeker doorgeven aan onze collega's, dit doet ons goed!
Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.
Met gastvrije groet,
Nick
Afdeling Marketing
Prijs-kwaliteitverhouding in vergelijk met vele andere VanderValk hotels aan de magere kant. . Ontbijtbuffet in vergelijk met vele andere VanderValk hotels minimaal. Al met al is het aanbod kamer met ontbijt erg aan de prijs
Geachte gast,
Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Wij vernemen graag wat de ervaringen zijn van onze gasten en doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.
Uw opmerkingen gaan wij bespreken in onze management meeting.
Wij zijn blij dat u het aangeeft, alerte en kritische blikken houden ons team scherp.
Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen om het vertrouwen in ons te kunnen herstellen.
Met gastvrije groet,
Nick
Afdeling Marketing