Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 153
Expedia.comUS$ 153
PricelineUS$ 152
Trip.comUS$ 153
Orbitz.comUS$ 153
Vio.comUS$ 152
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.884)
Beoordelingen filteren
1.884 resultaten
Waardering van reizigers
781
686
258
106
53
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
781
686
258
106
53
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
61 - 66 van 1.884 beoordelingen
Beoordeeld op 11 mei 2023

We verbleven in de rain Forrest suite. Hiervoor moest borg betaald worden, bij het uitchecken duurde het ongeveer 20 minuten omdat de kamer gecontroleerd moest worden.
Kamer was prima, maar vond de prijs niet in verhouding staan.

Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Fisser178
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nick V, Marketing van Van der Valk Hotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2023

Geachte gast,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Wij vernemen graag wat de ervaringen van onze gasten zijn en we doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.

Wij zijn blij om te horen dat u over het algemeen tevreden bent over uw verblijf in ons hotel.
Uw verdere opmerkingen over de kamer en de prijs/kwaliteit verhouding gaan wij bespreken in onze management meeting.

Uw feedback is voor ons erg belangrijk, omdat het ons helpt om zowel onze sterke en zwakke punten vanuit het standpunt van onze gasten te realiseren. Wij zijn blij dat u het aangeeft, alerte en kritische blikken houden ons team scherp!

Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen.

Met gastvrije groet,

Nick
Afdeling Marketing

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 mei 2023

Alles wat je wenst en misschien zelfs een ietsje meer krijg je tijdens je verblijf in dit hotel. Super vriendelijk personeel die je op alle vlakken helpt. Bedankt om ons verblijf zo aangenaam te maken.

Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Carine V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nick V, Marketing van Van der Valk Hotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2023

Geachte gast,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Wij vernemen graag wat de ervaringen van onze gasten zijn en we doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.

Wat een fantastische recensie, hartelijk dank!
Ontzettend fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en u heeft genoten van uw verblijf.

Dit gaan wij ook zeker doorgeven aan onze collega's, dit doet ons goed.

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw goede beoordeling en hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.

Met gastvrije groet,

Nick
Afdeling Marketing

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 mei 2023

Restaurant vonden wij te duur : eten was wel lekker maar niet zo gezellig en fouten bij de bediening (geen brood, verkeerde schotel, morsen bij het inschenken van de wijn). Voor die prijs mag het wat perfecter zijn voor ons.
Ook de Welness was een teleurstelling: relaxruimte aan het zwembad met spelende kinderen is voor ons geen welness

Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank werner_pascale
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nick V, Marketing van Van der Valk Hotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2023

Geachte gast,

Allereest willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Wij vernemen graag wat de ervaringen zijn van onze gasten en doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.

Wat ontzettend jammer om te horen dat de service in het restaurant en de wellness niet zo waren zoals het hoort te zijn.
Uw opmerkingen hierover gaan wij bespreken in onze management meeting en zo kijken hoe wij dit in het vervolg kunnen voorkomen.

Vanuit het gehele team bieden wij onze excuses aan voor het ongemak.
Tot slot willen wij u nogmaals bedanken voor uw opmerking, alerte en kritische blikken houden ons team scherp.

Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen om het vertrouwen in ons te kunnen herstellen.

Met gastvrije groet,

Nick
Afdeling Marketing

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 mei 2023

Nette grote standaard kamers met goed bed en propere moderne badkamer
Heerlijk uitgebreid ontbijt in prachtige zaal
Vriendelijke service aan onthaal
Behulpzaam personeel
Makkelijk te bereiken met auto en openbaar vervoer

Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank ldewit408930
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nick V, Marketing van Van der Valk Hotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2023

Geachte gast,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Wij vernemen graag wat de ervaringen zijn van onze gasten en doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.

Wat ontzettend leuk om te horen dat alles naar wens is geweest en u een fijn verblijf heeft gehad.
Wij zullen dit ook zeker doorgeven aan onze collega's, dit doet ons goed!

Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.

Met gastvrije groet,

Nick
Afdeling Marketing

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 mei 2023

Prijs-kwaliteitverhouding in vergelijk met vele andere VanderValk hotels aan de magere kant. . Ontbijtbuffet in vergelijk met vele andere VanderValk hotels minimaal. Al met al is het aanbod kamer met ontbijt erg aan de prijs

Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank rbvisserrb
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nick V, Marketing van Van der Valk Hotel Breda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2023

Geachte gast,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Wij vernemen graag wat de ervaringen zijn van onze gasten en doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.

Uw opmerkingen gaan wij bespreken in onze management meeting.
Wij zijn blij dat u het aangeeft, alerte en kritische blikken houden ons team scherp.

Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen om het vertrouwen in ons te kunnen herstellen.

Met gastvrije groet,

Nick
Afdeling Marketing

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken