Gratis annuleren tot 23-10-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
Orbitz.com
Expedia.comUS$ 151
PricelineUS$ 151
Booking.comUS$ 151
4 weken geleden beoordeeld

Prima hotel, op goede locatie met goede service en prima prijs/kwaliteit. Ook fijn dat er laadpunten zijn voor elektrische auto's. Vriendelijke service en goed ontbijt en restaurant. Fijn als zakelijke ontmoetingsplek.

• Reistype: Reisde voor zaken
4 weken geleden beoordeeld

Wij hebben heerlijk geslapen in dit fraaie hotel. De kamer was keurig, het ontbijt zeer uitgebreid. De wellness was heerlijk en is zeer aan te bevelen te reserveren. Dit is verplicht ivm de Corona regels.

5 weken geleden beoordeeld

Goede ontvangst bij de balie, mooie kamers en vriendelijk personeel. Eten in het restaurant van het hotel is ook een aanrader ,gemakkelijke te vinden naast de snelweg en goede parkeergelegenheid. En als je tijd hebt maak gebruik van het zwembad.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 september 2021

Het is een mooi hotel. Goed kwaliteit voor de prijs. Misschien beter vruchten voor het ontbijt. Ze zijn niet bevrucht. In het algemeen, zijn we tevreden van ons verblijf. Een beetje spijt dat er geen bar was.

Beoordeeld op 4 september 2021

Voor de tweede keer geboekt deze Suite.
Het is 100% genieten en een zeer mooie suite.
Ook een pluspunt dat er een balkon met tuinset bij deze Suite zit.
Je zult GEEN spijt krijgen als je deze Suite boekt!