Beoordeeld op 11 september 2019

Roomservice veeeeeeeelste duur. 12,50 extra is een gemiste kans aangezien er een kfc oid superdichtbij is zijn we voor een stuk minder geld savonds laat nog wezen eten. Het lijkt mij voor het hotel een gemiste kans.

Datum van verblijf: september 2019
Niki F, Front Office Manager van Hotel Princeville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Geachte heer/mevrouw,

hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Uw feedback omtrent onze roomservice nemen wij mee in onze interne evaluatie.

Beoordeeld op 9 september 2019

Eten was duur voor wat je ervoor krijgt.
Rib eye zag er goed en groot uit maar was ipv medium gebakken voor 80% rauw.. mixed grill en biefstuk waren zo hard dat je er niet eens in kon snijden. Helaas ook een biefstuk die 2x zo klein was als de ander. Wel een nieuwe gekregen maar dat leek op een houtskool, helemaal doorbakken.. nog even en we zouden denken dat het een stagaire chef kok is..
Al met al, wel fijne sfeer en snelle aardige service. Maar het eten was het geld niet waard.

Datum van verblijf: september 2019

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback.
Wat jammer om te horen het eten voor u niet naar wens is geweest. Ik neem uw feedback mee in onze interne evaluatie.Mede dankzij uw feedback werken wij aan onze kwaliteit en service.

Uiteraard hopen wij u nogmaals te mogen ontvangen bij ons in het hotel.

Beoordeeld op 2 september 2019

een perfect verblijf gehad hondjes waren welkom en gratis zowel het onthaal,restaurant ,bediening,zwembad,fitness alles was dik in orde .een minpuntje de bar was gesloten om21u30 en dat op een zaterdagavond heel spijtig .we komen zeker terug

Datum van verblijf: augustus 2019
Niki F, Front Office Manager van Hotel Princeville, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Beoordeeld op 2 september 2019

Prima hotel, nette kamers, heerlijke bedden. Zwembad met terras is ook zeker een pluspunt, vooral op warme dagen kun je hier prima vertoeven. Minpunt is de bediening op het terras aan de voorzijde, lang wachten op drankjes, na het diner duurde het vervolgens wel heel erg lang voordat deze werd afgeruimd en gevraagd werd of wij misschien ook een dessert wilden bestellen. Als er aan deze punten gewerkt word is het zeker een aanrader.

hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.
Uw feedback zullen wij meenemen in onze interne evaluatie.

Beoordeeld op 2 september 2019

In dit hotel ben je echt GAST !!!
Zeer gastvrij, heel vriendelijk personeel.
De kamers tiptop in orde.
Heerlijke ontbijten en diners.
We hadden een aarangement nl Breda Beste Binnenstad arrangement. En dit is ook een echte aanrader.