Beoordeeld op 1 juni 2018

Een mooi hotel met een centrale ligging met een heerlijke sauna en zwembad. Een fijn bed en een super goed ontbijt. Je slaapt rustig en je bent zo op de snelweg. Ook idiaal als het mooie Breda wilt verkennen maar niet in de stad wilt slapen

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Niki F, Front Office Manager van Hotel Princeville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2018

Geachte Joshua N

Beoordeeld op 31 mei 2018

Dit Hotel heeft een uitstekende ligging.
Zowel restaurant als de Bar hebben een uitstekende kaart, kwaliteit en een top service. De kamers zijn altijd goed ruim, hebben een verzorgende en uitstekende uitstraling. Daarnaast is de fitness ruimte prima uitgerust met goede apparaten en aansluiten zwembad met sauna's is echt een super plus!

Geachte rvosse255990

Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

Prima zakenhotel met voldoende zalen goed uitgerust.
Het hotel voor overnachting is ook prima: nette kamer, prima airco, lekker gegeten. Badkamer magertjes ingericht.
Personeel: er zijn enkele personen (in het restaurant) die een glimlach op hun gezicht mogen toveren. Voor de overige medewerkers:prima hoor.

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Niki F, Front Office Manager van Hotel Princeville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Geachte bdebruyn

Beoordeeld op 24 mei 2018

de medewerkers waren niet echt vriendelijk (zo zei de medewerkster bij het uitchecken niet eens gedag). De kamers zijn mooi en ruim maar wel gehorig voor geluiden vanaf de gang en bovenburen. Er is ruim voldoende parkeergelegenheid bij het hotel.

Geachte nathan995,

hartelijk dank voor uw feedback.
Jammer om te horen dat de receptioniste niet vriendelijk is geweest, dat zijn we niet van ze gewend, ik ga dit gelijk bespreken.

Beoordeeld op 17 mei 2018

Om een lang verhaal kort te maken, Super!!
Zeker voor herhaling vatbaar.
Heerlijk gegeten buiten op het terras, goede vriendelijke bediening, maar dat zijn we al gewend bij Van der valk.
Zeker een aanbeveling waard.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Niki F, Front Office Manager van Hotel Princeville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Geachte 854nelv