• Restaurant
Novotel Breda(Breda)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Hotel
  • Restaurant
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 104 per nacht.

Priceline
Priceline
  • Inclusief ontbijt
24 mei 2018 beoordeeld

de medewerkers waren niet echt vriendelijk (zo zei de medewerkster bij het uitchecken niet eens gedag). De kamers zijn mooi en ruim maar wel gehorig voor geluiden vanaf de gang en bovenburen. Er is ruim voldoende parkeergelegenheid bij het hotel.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Niki F, Front Office Manager van Hotel Princeville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Geachte nathan995,

hartelijk dank voor uw feedback.
Jammer om te horen dat de receptioniste niet vriendelijk is geweest, dat zijn we niet van ze gewend, ik ga dit gelijk bespreken.

17 mei 2018 beoordeeld

Om een lang verhaal kort te maken, Super!!
Zeker voor herhaling vatbaar.
Heerlijk gegeten buiten op het terras, goede vriendelijke bediening, maar dat zijn we al gewend bij Van der valk.
Zeker een aanbeveling waard.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Niki F, Front Office Manager van Hotel Princeville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Geachte 854nelv

16 mei 2018 beoordeeld

De moeite waard om te zien en er te overnachten met diner ; obers super ! Baliemedewerkers super! Hygiëne kan veel beter. Al bij al goede ligging en ruime parking, echter druk bezet in seminarie periode.

• Verbleef: april 2018, reisde voor zaken

Geachte Mark C,

hartelijk dank voor uw feedback.
Graag zien wij u in de toekomst nogmaals terug.

16 mei 2018 beoordeeld

Er even gezellig tussenuit met partner naar het leuke Breda. Mooie superieurkamer met leuk balkon. Zwembad/sauna was zeker ook de moeite. Taxirit naar Breda (zonder voucher) ongeveer 17€ heen en nog eens 17€ terug. Is best prijzig.

Geachte debbielievers

15 mei 2018 beoordeeld

Top! Locatie en ligging. Heerlijke faciliteiten(zwembad, sauna). In het hotel kan je goed eten, maar centrum is makkelijk toegankelijk en daar zijn genoeg eet opties. Antwerpen is op goede afstand, leuk om je dag af te sluiten in het hotel.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Niki F, Front Office Manager van Hotel Princeville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Geachte eaaa951