Hotel Princeville
  • Inclusief ontbijt
US$ 129*
US$ 118*
  • Restaurant
Boutique Hotel Het Scheepshuys(Breda)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 84*
US$ 74*
Priceline
TripAdvisor
12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van der valk hotel princeville ligt aan de A16 bij Breda ri Antwerpen, maar daar merk je niets van. Ook met raam open slapen geen last van verkeer of TGV. Ruime en schone kamer met prettige badkamer. Bar is aardig, maar op maandagavond erg leeg. Kunnen zij ook niets aan doen natuurlijk. Ontbijt is van der valk kwaliteit, dus erg goed.
Veel parkeerplaatsen, goede uitvalswegen, ideale locatie.

Verbleef: april 2018, reisde alleen
Niki F, Front Office Manager van Hotel Princeville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2018

Geachte Jaap W,

hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.
Graag zien wij u nogmaals terug in ons hotel.

Niki Fens-Mensen

11 april 2018 beoordeeld

- Lunchpakketje mag meer aandacht aan worden besteed. In plaats van alleen simpele bolletjes.
- Kamers zijn wel iets verouderd (verder overigens niet echt last van gehad).
- Dekbedden mogen wat langer zijn (of ze worden 'te kort' opgemaakt).

• Verbleef: april 2018, reisde voor zaken

Geachte jannekepenninkhof ,

hartelijk dank voor uw feedback.
We gaan dit met onze keukenafdeling bespreken.

Niki Fens-Mensen

9 april 2018 beoordeeld

Ruime kamers (comfort), zeer ruime badkamer, proper. Complete stilte ‘s nachts en ‘s ochtends op de gangen... perfect! Heerlijk, uitgebreid ontbijt, ruime ontbijtzaal. Efficiënte check-in en -out. Wij komen zeker terug voor een bezoekje Breda!

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Niki F, Front Office Manager van Hotel Princeville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2018

Beste meneer/mevrouw,

wat een mooie review, bedankt!
wij verwelkomen u graag nogmaals bij ons.

9 april 2018 beoordeeld

Het was een heel leuk verblijf maar te kort natuurlijk samen met mijn man hebben wij heel erg genoten van het restaurant eten was heel goed en bediening heel vriendelijk en snel, sauna en zwembad heel proper rustig genieten en fitness ook super goed kamer heel verzorgd kortom een 5 ster voor ons waard! We komen zeker nog eens terug ruime parking voorzien ook

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Beste Lotje P,

bedankt voor uw hele mooie review.
We verwelkomen u graag nogmaals bij ons!

5 april 2018 beoordeeld

Een fijn hotel met prima bediening en een goed restaurant. De kamer was van alle gemakken voorzien Het douchen in een bad was minder t prettig mede door de hoge instap. Het is rustig op de verdieping en je hoort de buren niet.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Niki F, Front Office Manager van Hotel Princeville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

Geachte gast,

Bedankt voor uw review.
Fijn dat het naar wens is geweest.

Voor een eventueel volgend verblijf adviseer ik onze mindervalide of standaard kamers met alleen een douche of een ander kamertype (superior) met een bad en een douche in de badkamer.