Hotel Princeville
  • Inclusief ontbijt
US$ 102*
US$ 92*
  • Gratis parkeren
Boutique Hotel Het Scheepshuys(Breda)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 85*
US$ 140*
US$ 116*
Official Hotel
US$ 64*
US$ 58*
Priceline
23 februari 2018 beoordeeld

Voor een afspraak in Etten-Leur even een overnachting in dit hotel geboekt. Top. Inchecken en uitchecken ging lekker snel. Het ontbijt was heel goed.

De kamer, 215, was heel keurig, de badkamer was heel groot met een bad. Relatief 'kleine' tv. De bediening van de TV is vreemd, niet echt gebruikt vriendelijk.

Jammer dat er geen minibar in de kamer aanwezig was. De lucht in de kamers is droog en een versnapering was welkom geweest.

• Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
Niki F, Front Office Manager van Hotel Princeville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2018

Geachte mvwijland,

hartelijk dank voor uw feedback.
Wij gaan deze intern meenemen.

Graag zien wij u nogmaals terug.

18 februari 2018 beoordeeld

Ruime kamer en badkamer (nr 312) maar zonder balkon, fijn dat er thee/koffie faciliteiten en andere spa-ammeneties op de kamer zijn maar helaas geen minibar. Ontbijtbuffet was zéér uitgebreid. De lunch-en dinerkaart is wat summier en vrij prijzig. De sfeer vind ik erg zakelijk, zowel qua uitstraling als publiek: wij (een gezin) voelden ons dan ook niet geroepen in het hotel te dineren. Zwembad e.d. zijn prima verzorgd. De locatie is perfect; je zit meteen aan de uitvalswegen.

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Niki F, Front Office Manager van Hotel Princeville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2018

Geachte Birgit G

hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.
Graag zien wij u nogmaals terug in ons hotel.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de terugweg naar het zuiden hier gestopt om te eten. Leuke kaart, goede service en prima eten. Het blijft toch een restaurant in een hotel, maar hebben heerlijk gegeten. Jammer dat je moet vragen of de saladebar bij de prijs inbegrepen is, dit moet duidelijk worden aangegeven

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Niki F, Front Office Manager van Hotel Princeville, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Geachte peerkeendeb,

hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.
Graag zien wij u nogmaals terug in ons hotel.

15 februari 2018 beoordeeld

onlangs een lunch gepakt in het restaurant van der valk princeville
breda.2 tomatensoep besteld. tomatensoep trok op niets...proefde net alsof de keuken een blikje tomatensoep had geopend en opgewarmd. had gereclammeerd maar weinig intentie om gehoord te worden. hoe moet de rest wel niet smaken??

zonder geld nooit meer

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken

Geachte Optio c,

jammer om te horen dat het niet naar wens is geweest, wij gaan dit intern bespreken met onze keuken.
Onze excuses.

Een TripAdvisor-lid
15 februari 2018 beoordeeld

Gezellig. Degelijk. Bar kan gezelliger. Restaurant heeft probleem met bezetting personeel. Dwz te weinig personeel voor het aantal tafels. Hypotheek op service ! Dringend actie nodig. Netheid kamers kan beter. Er Er geen controle op de kwaliteit van het poetswerk, of de controle is bedenkelijk. Restaurant moet meer afwisselen in menukaart, is saai, geeft geen frisse indruk, niet vernieuwend, simpel tenwijzigen! Vraag me maar.

• Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken