“Was top!”
Beoordeling van Escape Room Brabant

Escape Room Brabant
Geclassificeerd als nr. 6 van 17 Recreatie en spellen in Breda
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Trappen / lift, Activiteiten voor oudere kinderen, Toiletten, Voedsel te koop, Kluisjes / opslag
30 mei 2018 beoordeeld

Deze escaperoom was super en we hadden een hele leuke begeleider. Luke heeft ons op de goede momenten goede hints gegeven. We hebben ons erg vermaakt!

10 mei 2018 beoordeeld

Met een groep vriendinnen gedaan en erg leuk! De opdrachten zijn goed bedacht - jammer was dat er één ding niet lekker werkte. (we hadden de juiste code voor de kluis maar toch ging hij niet open...) Maar desondanks hebben we het leuk gehad!

30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van een leuk spel, er waren orginele opdrachten en het was voor personen die nog nooit een escape room hadden gedaan ook te doen. Enige minpunt is het lage plafond en uitstekende buizen, wel logisch in een kelder maar voor wat langere mensen wel onhandig.

17 januari 2018 beoordeeld

Ik zocht naar een Engelse escape room, zodat mijn vriendin mee kon doen en de Escape room Man achter de knoppen ging hier super leuk en soepel mee om. Ook tijdens de escape room wat leuke interactie via het scherm. De escape room zelf was ook uitdagend :D Ook was de prijs leuk omdat we de escape room gehaald hadden :D altijd leuk om gratis extraatjes te krijgen ^^

Bekijk meer beoordelingen
22 november 2017 beoordeeld

We vonden de escape room heel leuk maar iets te makkelijk. Na 40 min stonden we al terug buiten. Er zat ook niet super veel variatie in de codes. Telkens slot of kluis openbreken, niets verrassend (bv deur die opengaat, iets via kijkgaatjes vinden, iets met muziek, ...).
Achteraf was het ook zeer druk in het restaurant en was er geen plaats om de borrelhapjes die we kregen op te eten of iets te drinken.

Tom H, Manager van Escape Room Brabant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 november 2017

Beste Annelie,

Bedankt voor je bezoek aan Escape Room Brabant en fijn dat je een review hebt achtergelaten, dit wordt altijd gewaardeerd!

Normaal gesproken ontsnapt 60 - 70 % van de bezoekers uit onze Escape Room. Jullie hebben een recordtijd neergezet bij ons en wij waren verrast door jullie Escape-skills! De Escape Room wordt door de overige bezoekers dan ook over het algemeen zeker niet als te makkelijk ervaren.
Over de effecten - De room was één van de eerste in Breda en daardoor een wat 'klassiekere' kamer. Mochten jullie ervaren escapers zijn dan begrijpen wij dat dit opgevallen is. Wij zijn toevallig momenteel bezig met het upgraden van de ervaring door wat extra technologische snufjes toe te voegen ;-)

Gezien wij gesitueerd zijn bij een horeca locatie hebben wij een leuke deal opgezet waarbij bij een succesvolle Escape een borrelplank gewonnen kan worden. Het restaurant wordt met name op zaterdag druk bezocht, waardoor jullie helaas de welverdiende hapjes niet direct konden consumeren. De voorwaarden van de voucher staan echter wel duidelijk op onze website aangegeven. Deze mag op elk ander moment ingeruild worden bij voldoende plek!

Wij streven ernaar om de gezelligste Escape Rooms van Brabant te ontwikkelen en wij zullen deze feedback zeker nemen in het proces om op niveau te blijven!

Tom H.

Reizigers die Escape Room Brabant bekeken, bekeken ook

In Escape Room Brabant geweest? Deel je ervaringen!