“Fantastisch verrassend”
Beoordeling van de jongens van zand en klei

de jongens van zand en klei
Geclassificeerd als nr. 1 van 322 Restaurants in Breda
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zochten op TripAdvisor een restaurant in Breda en kwamen hier op uit. Na een reservering gemaakt te hebben de kaart bekeken twijfelde of we wel de juiste keuze hadden gemaakt. Maar na de uitleg over het concept en de menukaart in volle verwachting.
WAT hebben wij genoten. Verrassende pure smaken en een fantastische opmaak. Mooi gebruik van verschillende kruiden. Kortom wij hebben genoten en zelfs voor de vegetariër onder ons voldoende keus. Personeel met passie en weten waar ze voor staan.
Aanrader

31 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk eten, zeer originele recepten, supermooie presentaties op het bord. Zeer vriendelijke en enthousiaste bediening. Je voelt je er gelijk thuis en het smaakt geweldig!

28 mei 2018 beoordeeld

leuke bediening, prettige ambiance , verrassende menukaart.
wij hebben hier heerlijk gegeten. Prima aanvulling op de restaurantjes die Breda al rijk was.
Weer eens wat anders.

26 mei 2018 beoordeeld

Twee keer geweldig gegeten hier. Zeer originele, super-speciale en lekkere 'aardappel- gerechten'. Een uitstekende bediening en entourage.
Helaas is het tegenwoordig zo druk, dat ik geen kans meer krijg om nog er eens te gaan eten.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke kaart met creatieve gerechten. Jammer dat ik met mijn allergie voor rode peper niets kon bestellen.

Reizigers die de jongens van zand en klei bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant

In de jongens van zand en klei geweest? Deel je ervaringen!