“Heerlijk en origineel”
Beoordeling van de jongens van zand en klei

de jongens van zand en klei
Geclassificeerd als nr. 1 van 335 Restaurants in Breda
31 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk eten, zeer originele recepten, supermooie presentaties op het bord. Zeer vriendelijke en enthousiaste bediening. Je voelt je er gelijk thuis en het smaakt geweldig!

28 mei 2018 beoordeeld

leuke bediening, prettige ambiance , verrassende menukaart.
wij hebben hier heerlijk gegeten. Prima aanvulling op de restaurantjes die Breda al rijk was.
Weer eens wat anders.

26 mei 2018 beoordeeld

Twee keer geweldig gegeten hier. Zeer originele, super-speciale en lekkere 'aardappel- gerechten'. Een uitstekende bediening en entourage.
Helaas is het tegenwoordig zo druk, dat ik geen kans meer krijg om nog er eens te gaan eten.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke kaart met creatieve gerechten. Jammer dat ik met mijn allergie voor rode peper niets kon bestellen.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat Breda de thuisbasis is, vinden we het altijd lastig, niets springt er in onze ogen echt bovenuit. En nu de jongens; bijzonder eten, onderscheidend, goede service en heel gezellig zitten. Het is het totaalplaatje wat voor ons een goede avond maakt.

Reizigers die de jongens van zand en klei bekeken, bekeken ook

Breda, Noord-Brabant

Breda, Noord-Brabant

In de jongens van zand en klei geweest? Deel je ervaringen!