“Tapas voor 2”

Geclassificeerd als nr. 27 van 372 Restaurants in Breda
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
2 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk!! Zeer lekkere schotel met heerlijke verse sausjes. De bagels die we erbij kregen waren nog warm, gewoon genieten...

Datum van bezoek: oktober 2020

20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten in het zonnetje op het terras. Zeer aangenaam. We namen een verfrissende gele Peter en een hete verse gember thee. De bagels waren krokant en goed gevuld. Een lekkere lunch!
De chickenchutney en die met geitenkaas zijn aanraders.

18 augustus 2019 beoordeeld

Honden en ook natte honden mogen gewoon de zaak binnen. De stank van een natte hond is zo erg dat je niet meer kan genieten van je broodje.

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bagels & beans heb ik al vaker bezocht in meerdere steden, je voelt je er altijd welkom. In Breda worden we begroet door lieve dames die voor ons heerlijke bagels en ice matcha hebben bereid. Leuk interieur, goed eten maar vooral bediening verdient de complimenten.

10 februari 2019 beoordeeld

Ik wist al wel dat ik met een glutenallergie terecht kan bij Bagels & Beans, dus ik kom er wel vaker (hij zit immers overal en er is voor ieder wat wils). Ik werd blij verrast toen ik hier kwam met een vriendin om te studeren, het was druk en we werden netjes geholpen. Het duurde iets langer, maar dat maakte voor ons niet heel veel uit. Daarnaast werd het allemaal heel netjes met ons gecommuniceerd, wat ook niet altijd overal het geval is. Ik gaf aan dat ik geen gluten mag en de serveerster wist mij precies te vertellen wat ik wel en niet mag, na onze bagel vroeg ze nog of wij wat wilden en of ze een glutenvrij taartje apart moest zetten: dat is nog eens service!
Blij verrast door de goede service, Wi-Fi werkte ook goed (niet geheel onbelangrijk) en het eten was weer lekker.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Bagels & Beans bekeken, bekeken ook

In Bagels & Beans geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.